The news is by your side.

Advertisement

بھارتی ’سُورما ‘ کھڑے کھڑے چکرانے لگے

نئی دہلی: بھارت کی بزدلانہ کاروائی تو جاری ہیں لیکن آئے دن سیز فائر کی خلاف ورزی کرنے والی اور طاقت نے نشے میں چور بھارتی افواج کا پول کھل گیا۔

تفصیلات کے مطابق بھارتی شہر نئی دہلی میں 1965 کے جنگ کی یاد میں انڈیا گیٹ پرمنعقد کی گئی تقریب کے دوران ایک بھارتی فوجی خود ہی بے ہوش ہوگیا۔

تقریب میں بھارتی افواج کے جوان مارچ پاسٹ کی تیاری کررہے تھے کہ اسی دوران ایک بھارتی فوجی بے ہوش ہوکر گر پڑا، جس سے بھارتی افواج کی نگاہیں شرم سے جھک گئیں۔

بھارتی افواج کے اس واقع کی تصاویر سوشل میڈیا کے ذریعے حاصل کی گئیں ہیں جس میں واضح طور پر فوجی اہلکار کو زمین پر گرا ہو دیکھا جاسکتا ہے ۔

واضح رہے کہ گزشتہ روز پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ آئی ایس پی آرنے انیس سو پینسٹھ کی جنگ میں بھارتی سورمائوں کی بزدلی اور ہتھیار چھوڑکر بھاگنےکی تصاویرجاری کیں تھیں۔

indian-express

جبکہ چند دن قبل بھارت میں جاری ہونے والے ایک پوسٹر میں بھارتی حکومت نے اپنی فوج کی ناکامی کو تسلیم کیا تھا کہ 1965 کی پاک بھارت جنگ کے دوران انڈیا کی فوج نے پاکستانی افواج کا ڈر کر مقابلہ کیا ان کے دل میں خوف کا عنصر شامل تھا جس کی وجہ سے بھارت کو شکست کا سامنا کرنا پڑا تھا ۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں