site
stats
خواتین

بھارتی خاتون دنیا میں بوئنگ 777 طیارہ اڑانے والی سب سے کم عمر ترین پائلٹ

boeing 777

نئی دہلی : بھارتی خاتون دنیا میں بوئنگ 777 طیارہ اڑانے والی سب سے کم عمرترین پائلٹ بن گئیں۔

بھارتی خاتون خاتون اینی دیویا نے صرف 30 سال کی عمر میں دنیا کی کم عمر ترین بوئنگ 777اڑانے والی پائلٹ کا اعزاز اپنے نام کیا، اینی دیویا کا بھارتی ریاست آندھرا پردیش میں وجایاواڈا نامی شہر سے تعلق ہے اور انکے والد ریٹائرڈ فوجی ہے ۔

A post shared by Anny Divya (@anny_divya) on

اینی دیویا کا کہنا تھا کہ بچپن سے ہی پائلٹ بننا چاہتی تھی اور بچے میرا مذاق اڑاتے تھے، اس زمانے میں بچوں سے کہا جاتا تھا کہ وہ انجینیئر یا ڈاکٹر بنیں لیکن پائلٹ نہ بنیں۔

A post shared by Anny Divya (@anny_divya) on

ان کا کہنا ہے کہ مجھے پائلٹ بننے کا خواب پورا کرنے کیلئے بڑے مشکلات کا سامنا کرنا پڑا ، خاندان میں ہر شخص ہی مخالفت کرتا تھا لیکن خوش قسمتی سے میرے والدین نے ہمیشہ میری حوصلہ افزائی کی اور ساتھ دیا۔

دیویا نے انکشاف کیا کہ بوئنگ 777 پر کمانڈ حاصل سے قبل انھیں بوئنگ737 کی کپتانی کا موقع ملا تھا لیکن میں نے اپنے خواب کو پورا کرنے کے لئے کچھ دیر انتظار کرنے کا فیصلہ کیا کیونکہ میں ہمیشہ سے بوئنگ 777 اڑانا چاہتی تھی۔

A post shared by Anny Divya (@anny_divya) on

اینی دیویا نے 17 سال کی عمر میں یوپی کے اندراگاندھی راشٹریہ اڑان اکیڈمی داخلہ لیا اور 19سال کی عمر میں پائلٹ کی ٹریننگ مکمل کرلی، ٹریننگ مکمل ہونے کے بعد 2006 میں ایئر انڈیا سے منسلک ہوگئی۔

جس کے بعد ائر انڈیا نے بوئنگ 737 اڑانے کی ٹریننگ کیلئے اسپین بھیجا، اور دیویا نے بوئنگ 737 اڑانا شروع کیا ، 2سال بعد بوئنگ 777اڑانے کی تربیت کیلئے لندن بھیجا گیا۔ جس کے بعد وہ دنیا کا سب سے بڑا ٹوئن جیٹ بوئنگ 777 اڑانے کے قابل ہوئیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top