The news is by your side.

Advertisement

نئے آئی فون 14 پرو اور سام سنگ گلیکسی ایس 22 میں کیا فرق ہے؟

ایپل کے نئے آئی فون 14 متعارف ہونےمیں ابھی چند ماہ باقی ہیں تاہم اس کی ڈیوائس سے متعلق نت نئی افواہیں آتی رہتی ہیں۔

اس حوالے سے تازہ ترین اطلاعات کے مطابق ایپل آئی فون14 پرو ماڈلز میں 8 جی بی ریم ہوگی جو کہ تازہ ترین گلیکسی ایس 22 سیریز کے مطابق ہے۔ اگرچہ کوئی نتیجہ اخذ کرنا بہت جلدی ہے، اضافی ریم ڈیوائس کو اے 16 بائیونک چپ کے ساتھ مل کر بہتر کارکردگی دکھانے کی اجازت دے گی۔

آئی فون 14 پرو ماڈلز میں مبینہ طور پر 8 جی بی ریم ہے، سام سنگ گلیکسی ایس 22 جیسی یہ خبر میسج "یاکس1122” میں شائع ہوئی۔ کورین بلاگ ناور جو فرض کرتا ہے کہ آئی فون 14 پرو ماڈلز میں 8 جی بی ریم ہوگی۔

رپورٹ میں سپلائی چین کے ذرائع کا حوالہ دیا گیا ہے جس سے پتہ چلتا ہے کہ میموری کے اجزاء کی تصدیق ہوچکی ہے اور بڑے پیمانے پر پیداوار میں تیزی آرہی ہے۔ ماخذ کا ملا جلا ٹریک ریکارڈ ہے اور یہ ایپل پر منحصر ہے کہ آیا وہ لانچ سے پہلے اپنے منصوبوں کو جاری رکھ سکتا ہے۔

یہ پہلی بار نہیں ہے جب ہم نے آئی فون 14 کی ریم کے بارے میں تفصیلات سنی ہوں۔ جیف نے پچھلے سال کہا تھا کہ ایپل "پرو” ماڈلز کو 8 جی بی ریم سے لیس کرے گا۔

آئی فون 12 پرو اور آئی فون 13 پرو ماڈلز فی الحال 6 جی بی ریم سے لیس ہیں۔ تاہم، معیاری آئی فون 14 ماڈلز کے لیے ایسا نہیں کہا جا سکتا۔اس کی وجہ یہ ہے کہ غیر پرو ماڈلز میں ہمیشہ پرو ماڈلز سے کم ریم ہوتی ہے۔

اگر یہ کامیاب ہوجاتا ہے تو، آئی فون 14 پرو ماڈل ریم کے لحاظ سے حال ہی میں اعلان کردہ سام سنگ گلیکسی ایس 22 ماڈلز کے ساتھ کھڑے ہوں گے۔ براہ کرم نوٹ کریں کہ آئی فون 14 کے ماڈل ابھی تک تیار ہو رہے ہیں اور کمپنی مستقبل میں اپنا راستہ بدل سکتی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں