The news is by your side.

Advertisement

اس تصویر میں پہلے کیا نظر آیا؟ اپنی شخصیت کے راز جانیے

تصاویر ہمارے ذہنوں پر گہرا اثر ڈالتی ہیں، اسی لیے کوئی بھی شخص جب کسی تصویر کو غور سے دیکھتا ہے اور اس تصویر میں واضح طور پر نظر آنے والی چیز ہماری سوچ اور فکر کی عکاسی کرتی ہے۔

اب ذرا اس تصویر میں دیکھیں کہ آپ کو کیا دکھائی دے رہا ہے؟ کچھ لوگوں کا جواب ہوگا کہ ہمیں اس میں پھول نظر آرہے ہیں۔ یہ تصویر دی مائنڈز جرنل نے شیئر کی ہے، اس میں کئی علامتیں ہیں۔

کچھ لوگوں کا خیال ہوگا کہ اس میں ایک کتاب، گلاب، ایک جھکا ہوا صلیب، غبارے، ایک دل، ایک شیر، ایک مسکراتا چہرہ یا ٹائی واضح طور پر دکھائی دے رہی ہے؟

یہ صرف تصویر ہی نہیں بلکہ آپ کی شخصیت کا بھی امتحان ہے کیونکہ اس میں آپ کو جو نشان سب سے پہلے نظر آتا ہے وہ آپ کی بہترین خصلت کو ظاہر کرتا ہے کہ آپ اس میں کیا دیکھتے ہیں؟

Which symbol do you see first

قارئین اب آپ اس تصویر کو انتہائی غور سے دیکھیں اور بتائیں کہ آپ کو سب سے پہلے کون سی علامت واضح طور پر نظر آئی یا سب سے پہلے آپ کی نظر کس چیز پر پڑی۔

یہ تصویر دی مائنڈز جرنل نے شیئر کی ہے۔ اس میں کئی علامتیں ہیں جو آپ کی آنکھ کو پکڑ سکتی ہیں، ایک کتاب، گلاب، ایک جھکا ہوا صلیب، غبارے، ایک دل، ایک شیر، ایک مسکراتا چہرہ اور ایک ٹائی۔

The book

علامات :
دی مائنڈز جرنل کا کہنا ہے کہ اگر آپ نے کتاب کو پہلے دیکھا تو آپ کے پاس بصیرت کا تحفہ ہے۔ زیادہ تر لوگ آپ کے لیے کھلی کتاب کی مانند ہیں اور آپ کو اکثر ایسے لوگ ملتے ہیں جنہیں مشورے کی ضرورت ہوتی ہے کیونکہ وہ اپنا انتخاب خود کرنے سے قاصر ہوتے ہیں۔

Roses

اگر آپ نے پہلے گلاب کو دیکھا تو محبت آپ کا سب سے بڑا ہتھیار ہے۔ آپ جو کچھ دیکھتے ہیں اس میں سے کوئی خوبصورت چیز نکالنے میں جلدی کرتے ہیں، چاہے وہ خوبصورتی اچھی طرح سے چھپی ہو۔

آپ پرامن اور پرسکون رہنے کو ترجیح دیتے ہیں لہٰذا آپ غیر ضروری باتوں سے اجتناب کرتے ہیں، انہوں نے مزید بتایا کہ نرم مزاجی آپ کا شیوہ ہے اور آپ ہمیشہ دوسروں کو خوش کرنے کی پوری کوشش کرتے ہیں۔

Tilted Cross

اگر آپ نے جھکی ہوئی کراس (صلیب) کو پہلے دیکھا تو آپ کے پاس ضبط نفس اور نظم و ضبط کا نادر تحفہ ہے۔ کسی دوسرے کو اپنا دل دینا آپ کے لیے مشکل ہے لیکن جب آپ واقعی کسی کو چاہتے ہیں، تو آپ اسے کام کرنے کی پوری کوشش کرتے ہیں۔

آپ نے اپنے آپ کو خود پر قابو پانے کی ہمت اور حوصلہ دیا ہے اور اب آپ خود اپنی ذات کے مالک ہیں، جسے حاصل کرنے کے لیے دوسرے جدوجہد کرتے ہیں۔

Balloons

اگر آپ نے پہلے غبارے دیکھے تو آپ کے پاس امید اور امید کے مزید تحفے ہیں۔ مائنڈ جرنل کے مطابق آپ ایک لاعلاج دن میں خواب دیکھنے والے ہیں جس پر آپ کا دماغ کہاں بھٹک رہا ہے اس پر کوئی کنٹرول نہیں ہے۔

اگر آپ نے پہلے دل کو دیکھا تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کسی بھی حالت میں محبت تلاش کرنے کے لیے وقف ہیں۔ آپ چاہتے ہیں کہ تمام لوگ خوش رہیں۔

Heart

آپ کی فطری مہربانی اس بات کو یقینی بناتی ہے کہ آپ کبھی بھی کسی سے زیادہ دیر تک ناراض نہ ہوں، لوگ آپ کے پاس آتے ہیں کیونکہ آپ رحم دل اور معاف کرنے والے ہیں۔

اگر آپ نے شیر کو سب سے پہلے دیکھا تو آپ کے اندر بہت زیادہ خود اعتمادی ہے اور آپ اپنے آپ سے ایمانداری کرنے والے انسان ہیں، آپ اپنی غلطیوں سے غافل نہیں ہیں لیکن آپ انہیں اپنی اصلاح کی طرح قبول کرتے ہیں۔

Lion

اگر آپ نے مسکراتے ہوئے چہرے کو پہلے دیکھا تو اس کا مطلب ہے کہ آپ ہمیشہ چیزوں کے ہلکے پہلو کو دیکھتے ہیں اور جب لوگ آپ آس پاس ہوتے ہیں تو یہ ہمیشہ ایک دوستوں کی محفل ہوتی ہے۔

The smiling face

اگر آپ نے پہلی چیز کو دیکھا تو آپ انتہائی نظم و ضبط اور محنتی ہیں۔آپ کبھی بھی ایسا وعدہ نہیں کرتے جسے آپ پورا نہیں کرسکتے جب آپ کوئی کام کرتے ہیں تو آپ اس میں اپنا سب کچھ ڈال دیتے ہیں۔

Tie

آپ رکاوٹوں سے خوفزدہ نہیں ہیں اور کوئی بھی چیز جو آپ کو چیلنج کرتی ہے وہ بھی آپ کو مزید پرجوش بناتی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں