The news is by your side.

Advertisement

امریکا سے فوجی سطح پر کوئی جنگ نہیں ہوگی: ایران

تہران: امریکا سے شدید تنازعے کے پیش نظر ایران نے واضح کیا ہے کہ امریکا سے فوجی سطح پر کسی قسم کی جنگ نہیں ہوگی۔

تفصیلات کے مطابق ایرانی صدر حسن روحانی کے بعد ایران کی سپریم نیشنل سیکیورٹی کونسل کے سیکریٹری علی شمخانی نے بھی امریکا سے تنازعے کے حل پر زور دیا ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق ایران کی سپریم نیشنل سیکیورٹی کونسل کے سیکریٹری علی شمخانی نے کہا ہے کہ ایران اور امریکا کے درمیان فوجی سطح پر کوئی جنگ نہیں ہوگی، امریکی عہدیداروں کی دیگر ممالک پر الزامات عائد کرنے کی روش عام ہوگئی ہے۔

انہوں نے کہا کہ مریکا کا مقصد معاشی جنگ کے ذریعے ایران کی معیشت کو نقصان پہنچانا ہے، روس میں منعقدہ عالمی سیکیورٹی فورم کے موقع پر ایک انٹرویو میں ایران کی سپریم نیشنل سیکیورٹی کونسل کے سیکرٹری علی شمخانی نے کہا کہ ایران اور امریکا کے درمیان فوجی تصادم نہیں ہوگا، جنگ کے حوالے سے کوئی وجہ بھی نہیں ہے۔

مشرق وسطیٰ میں ایرانی جارحیت کا سدباب کریں گے، مائیک پومپیو

ان کا کہنا تھا کہ امریکی عہدیداروں میں دیگر ممالک پر الزامات عائد کرنے کی روش عام ہوگئی ہے، وہ دوسرے ممالک پر دباﺅ بڑھانے کی کوشش کرتے ہیں۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ امریکا کا مقصد معاشی جنگ کے ذریعے ایران کی معیشت کو نقصان پہنچانا ہے، امریکا سمجھتا تھا کہ وہ ایرانی قوم کو گھٹنے ٹیکنے پر مجبور کردیگا لیکن اس نے دیکھ لیا کہ ایرانی قوم اس کے سامنے کھڑی ہوگئی ہے، ایران ایک مرتبہ پھر امریکی پابندیوں کو بہتر موقع کے طور پر تبدیل کرے گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں