The news is by your side.

Advertisement

افغانستان میں داعش کا سربراہ ہلاک ‘اشرف غنی

کابل: افغان صدر اشرف غنی کاکہناہےکہ افغانستان میں دہشت گرد تنظیم دولت اسلامیہ کاسربراہ عبدالحسیب اسپیشل فورسز کےآپریشن میں ماراگیا۔

تفصیلات کےمطابق افغان صدر اشرف غنی کے دفتر سے جاری ایک بیان میں کہا گیا ہے کہ داعش کا افغانستان میں سربراہ عبد الحسیب صوبہ ننگرہار میں آپریشن کےدوران اپنے35ساتھیوں کےساتھ ماراجاچکاہے۔

افغان حکام کا کہنا ہےکہ دولتِ اسلامیہ کے سربراہ کی ہلاکت 10 روز قبل افغانستان کے صوبہ ننگرہار میں ہونے والے اسپیشل فورسز کےآپریشن کےدوران ہوئی۔


افغانستان میں داعش کےخلاف کارروائی‘2امریکی فوجی ہلاک


افغان صوبے ننگرہار میں ہونے اس آپریشن میں 2 امریکی فوجی اہلکار بھی ہلاک ہوئے تھے۔

خیال رہےکہ عبدالحسیب رواں سال مارچ میں کابل کےمرکزی ملٹری اسپتال میں ہونے والےحملے سمیت افغانستان میں ہونے والے کئی ہائی پروفائل حملوں کے احکامات جاری کرچکا تھا۔

یاد رہےکہ گذشتہ ماہ پینٹاگون سے جاری بیان میں کہا گیا تھا کہ ممکنہ طور پر عبد الحسیب کی ہلاکت امریکی اور افغان اسپیشل فورسز کے حملے میں ہو چکی ہے۔

واضح رہے کہ افغانستان کے صوبے ننگرہار کو داعش کا گڑھ سمجھا جاتا ہے،جہاں امریکی و اتحادی افواج کو سب سے زیادہ مخالفت کا سامنا ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں