کوئٹہ ڈیویژن، برف باری سے متاثرہ علاقے میں پاک فوج کی امدادی کارروائی
The news is by your side.

Advertisement

برف باری، پاک فوج کے 17 ہیلی کاپٹرز نے امدادی کاموں میں حصہ لیا

کوئٹہ : برفباری سے متاثرہ علاقے قلات ڈویژن میں پاک فوج کی جانب سے امدادی کاموں میں 2 ایم آئی اور 17 ہیلی کاپٹر نے حصہ لیا اس موقع پر ضرورت مند افراد میں اشیائے ضرورت تقسیم کی گئیں۔

آئی ایس پی آر کے ترجمان کے مطابق پاک فوج نے برف باری سے متاثرہ علاقوں میں امدادی کاموں کا آغاز کرتے ہوئے ضرورت مند افراد میں چار ٹن اشیائے خورد نوش ، خیمے اور کمبل فراہم کیے اس موقع پر پاک فوج کے 2 ایم آئی اور 17 ہیلی کاپٹرز نے امدادی کارروائیوں میں حصہ لیا۔

اس حوالے سے بلوچستان حکومت کی درخواست پر ہیلی کاپٹر بھی فراہم کیے گئے تاکہ شدید برف باری کے بعد علاقے میں پھنسے ہوئے لوگو کو فوری ضرورت کی اشیاء کی فراہمی اور مشکلات میں گھیرے افراد کی محفوظ مقامات پر منتقلی کو یقینی بنایا جا سکے۔

واضح رہے بلوچستان میں موسم سرما کے آغاز کے بعد ہونے والی برف باری سے معمولاتِ زندگی معطل ہو کر رہ گئی ہے جب کہ کئی علاقوں میں آمد و رفت کے لیے استعمال کیے جانے والے راستے مسدود ہو گئے ہیں جس کے باعث علاقہ مکین محصور ہو کر رہ گئے ہیں۔

صوبائی حکومت اپنے محدود وسائل کے ساتھ محصور افراد کی مدد کرنے کے لیے ہر ممکن وسائل کو بروئے کار لا رہی ہے جب کہ پاک فوج کی جانب سے ہیلی کاپٹر کی فراہمی سے امدادی سرگرمیوں میں آسانی ہوئی اور درجنوں لوگوں کو ریسکیو کیا گیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں