The news is by your side.

Advertisement

جہانگیر ترین کا جہاز کراچی لینڈ کر گیا!

کراچی: پاکستان تحریک انصاف کے ناراض رہنما جہانگیر ترین کی سولو فلائٹ جاری ہے، آج بدھ کو جہانگیر ترین کا ‘جہاز’ کراچی لینڈ کر گیا ہے۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق پی ٹی آئی کے ناراض رہنما جہانگیر ترین کراچی کے دورے پر شہر قائد میں موجود ہیں، کراچی میں انھوں نے پی ٹی آئی رہنماؤں سے ملاقاتیں کیں۔

جہانگیر ترین نے کراچی میں علی حیدر گیلانی اور اسٹنگ آپریشن کے اہم کردار پی ٹی آئی کے ایم این اے فہیم خان سے ملاقات کی، ذرائع نے بتایا کہ ایم این اے کی رہائش گاہ پر ہونے والی ملاقات میں پارٹی معاملات پر گفتگو کی گئی۔

جہاز تو کسی بھی طرف جا سکتا ہے، جہانگیر ترین کا صحافی کے سوال پر معنی خیز جواب

جہانگیر ترین نے ایم این اے عالمگیر خان سے بھی ملاقات کی اور ان کے والد کے انتقال پر ان سے تعزیت کی، پی ٹی آئی رہنما نے رکن صوبائی اسمبلی عباس جعفری سے بھی ملاقات اور ان کی والدہ کے انتقال پر ان سے تعزیت کی۔

خیال رہے کہ پی ٹی آئی سندھ کی تنظیم نو پہ سابق صدر کراچی اشرف قریشی بھی ناراض ہو گئے ہیں، انھوں نے اتوار 16 جنوری کو انصاف ہاؤس میں مشاورتی اجلاس طلب کیا ہے۔

جہانگیر ترین کراچی میں نجی ٹی وی چینل کے اینکر پرسن کامران خان کے بیٹے کی شادی کی تقریب میں بھی شرکت کریں گے۔

یاد رہے کہ 7 جنوری کو جہانگیر ترین نے مسلم لیگ ن کے رہنما خواجہ سعد رفیق کی بیٹی کی شادی کی تقریب میں شرکت کی تھی، اس موقع پر ایک صحافی نے ان سے سوال کیا کہ ‘کیا جہانگیر ترین کا جہاز کبھی ن لیگ کی طرف جا سکتا ہے؟’ جس پر انھوں نے معنی خیز جواب دیا کہ ‘جہاز تو کسی بھی طرف جا سکتا ہے۔’

انھوں نے مزید کہا کہ خواجہ سعد رفیق میرے بھائی ہیں، اور ن لیگ سے پرانی دوستیاں ہیں اور یہ ایسے ہی چلیں گی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں