ڈیڑھ سو میگا اسکینڈل عوام کے سامنے لے کرآئیں گے، لیاقت بلوچ -
The news is by your side.

Advertisement

ڈیڑھ سو میگا اسکینڈل عوام کے سامنے لے کرآئیں گے، لیاقت بلوچ

سرگودہا : جماعت اسلامی کے مرکزی سیکرٹری جنرل لیاقت بلوچ نے کہاہے کہ150میگا اسکینڈل عوام کے سامنے لے کرآئیں گے۔کرپشن ” ام المسائل “ہے ۔ پیپلز پارٹی اور ن لیگ اپنی اپنی صفوں میں موجود کرپٹ عناصر کو بچانے کے لیے متحد ہوچکے ہیں۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے سرگودھا میں پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے کیا، لیاقت بلوچ نے کہا کہ حکومت نے پانی کے ذخائر و ڈیم نہیں بنائے لیکن 8کھرب روپے کی کرپشن کی

 ریلوے میں 1870ارب روپے کے اسکینڈل ، اسٹیل ملز میں 9سوارب کے اسکینڈل، بجلی و گیس کے پراجیکٹس میں 10کھرب کے کرپشن کیسز، پی آئی اے میں 1700ارب روپے کے اسکینڈلزسامنے ضرورآچکے ہیں۔

قومی ادروں کو کوڑیوں کے بھاؤ بیچ کر ملک میں ایک نئی ایسٹ انڈیا کمپنی بنانے کی سازش کی جارہی ہے۔ یکم مارچ سے ”کرپشن فری پاکستان مہم“ کا آغاز ہوگا اور ایک کروڑ عوام لناس کو کرپشن کے خلاف منظم کیا جائے گا۔

کرپٹ افسران کا محاسبہ اور ان کے دفاتر کے باہر دھرنے دئیے جائیں گے۔ انہوں نے کہا کہ جماعت اسلامی عوامی ترجمانی کرے گی اور کرپٹ عناصر وافسران کو عوامی عدالتوں کے ذریعے سزائیں دلوانے کے علاوہ ان کے کیسز سپریم کورٹ و ہائی کورٹ میں لے کر جائے گی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں