The news is by your side.

Advertisement

جماعت الدعوۃ اور فلاح انسانیت فاؤنڈیشن پر پابندی عائد، نوٹیفکیشن جاری

اسلام آباد : حکومت نے جماعت الدعوۃ اور فلاح انسانیت فاؤنڈیشن پر پابندی عائد کردی، دونوں تنظیموں کو انسداد دہشت گردی ایکٹ کے شیڈول ون میں شامل کردیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق حکومت پاکستان نے فلاح انسانیت فاؤنڈیشن اور جماعت الدعوۃ پر پابندی عائد کردی ہے، اس حوالے سے وزارت داخلہ کی جانب سے نوٹی فکیشن بھی جاری کردیا گیا ہے۔

نوٹیفکیشن چاروں صوبوں کو بھیجا جارہا ہے، وزارت داخلہ کا کہنا ہے کہ مذکورہ پابندی انسداد دہشت گردی ایکٹ1997کے تحت عائد کی گئی ہے۔

دونوں تنظیموں کو انسداد دہشت گردی ایکٹ کے شیڈول ون میں شامل کردیا گیا ہے۔ ان دونوں تنظیموں پر پابندی کے بعد پاکستان میں اب تک کالعدم تنظیموں کی تعداد 70ہوگئی ہے۔

واضح رہے کہ پاکستان کالعدم تنظیموں کے خلاف عالمی قوانین کے تحت کام کر رہا ہے. کالعدم تنظیموں کے اثاثہ جات سے متعلق بھی سخت اقدام کیے گئے ہیں۔

اس سلسلے میں پاکستان میں کالعدم تنظیموں کے خلاف باقاعدہ کارروائی شروع کر دی گئی ہے، وزارتِ داخلہ کے ایکشن کے تحت کالعدم تنظیموں کے 44 ارکان زیرِ حراست لے لیے گئے۔

مزید پڑھیں: کالعدم تنظیموں کے خلاف کریک ڈاؤن، 44 افراد زیرِ حراست

وزیرِ مملکت برائے داخلہ شہریار آفریدی اور سیکریٹری داخلہ نے پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا کہ وزارتِ داخلہ نے کالعدم تنظیموں کے خلاف ایکشن کا آغاز کردیا گیاہے، کالعدم تنظیموں کے خلاف بلاامتیاز کارروائی جاری رہے گی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں