سابق سی آئی اے سربراہ نےڈونلڈ ٹرمپ کو ذہنی مریض قرار دے دیا -
The news is by your side.

Advertisement

سابق سی آئی اے سربراہ نےڈونلڈ ٹرمپ کو ذہنی مریض قرار دے دیا

نیویارک : سی آئی اے کے سابق سربراہ جیمز کلپر نے ڈونلڈ ٹرمپ کو ذہنی مریض قرار دیتے ہوئےصدارت کے عہدے کے لیے نااہل قرار دے دیا۔

تفصیلات کے مطابق سابق سی آئی اے سربراہ جیمز کلپر نے امریکی نشریاتی ادارے کو انٹرویو دیتے ہوئے امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کو ذہنی مریض قرار دے دیا۔

جیمز کلپر نے امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کی نئی افغان پالیسی پر ردعمل دیتے ہوئے کہا کہ ان کی نئی پالیسی جنوبی ایشیا کے لیے خوفناک ہے۔

امریکی انٹیلی جنس ایجنسی کے سابق سربراہ کا کہنا تھا کہ وہ امریکی صدر کو جوہری کوڈز تک رسائی دینے کے حوالے سے تشویش کا شکار ہیں۔


امریکہ نے پاکستان کو اربوں ڈالر دیئے ہیں، نتائج چاہئیں، ڈونلڈ ٹرمپ کا مطالبہ


یاد رہے کہ گزشتہ روز امریکی صدر نے الزام لگایا تھا کہ پاکستان دہشت گردوں کو پناہ فراہم کرتارہاہے اور پاکستان میں دہشت گردوں کے محفوظ ٹھکانے ہیں۔

ڈونلڈٹرمپ نے دھمکی دی کہ افغانستان میں ہماراساتھ دینے پر پاکستان کوفائدہ ہوگا، دوسری صورت میں اسے نقصان کا سامنا کرنا پڑے گا۔


امریکا کا ہماری قربانیوں کو نظر انداز کرنا مایوس کن ہے، دفتر خارجہ


واضح رہے کہ گزشتہ روزامریکہ کی نئی افغان پالیسی پردفتر خارجہ کے ترجمان کا رد عمل دیتے ہوئے کہنا تھا کہ امریکہ کا پاکستانی قوم کی قربانیوں کو نظراندازکرنا مایوس کن ہے، پاکستان دہشت گردی سے سب سے زیادہ متاثر ہونے والا ملک ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں