site
stats
انٹرٹینمںٹ

گلوکار جواد احمد نئی سیاسی جماعت ’پالیٹکل فرنٹ‘ بنارہے ہیں

لاہور: گلوکارجواداحمد نے پاکستان کی انتخابی سیاست میں حصہ لینے کے لیے ایک نئی سیاسی جماعت کی رجسٹریشن کے لیے درخواست جمع کرادی۔

عالمی شہرت یافتہ گلوکار جواد احمد کے مطابق ان کی سیاسی جماعت کا نام پالیٹکل فرنٹ‘ ہوگا اور وہ عوام کو ان کے حقوق دلانے کی کوشش کرے گی۔

انھوں نے لاہور میں واقع الیکشن کمیشن آف پاکستان کے دفتر میں اپنی پارٹی کی رجسٹریشن کے لیے باقاعدہ درخواست پیر کے روز جمع کرادی۔

جواد احمد گذشتہ چند برسوں سے پاکستان میں فلاحی کاموں میں متحرک ہیں بالخصوص تعلیم کے میدان میں ان کی بے پناہ خدمات ہیں۔ان کا کہنا ہے کہ انھوں نے یہ نئی سیاسی جماعت ‘عام آدمی اور غریبوں کے لیے’ بنائی ہے۔

الیکشن کمیشن آف پاکستان کا کہنا تھا کہ وہ نئی جماعت کی رجسٹریشن کے لیے کاغذات کی جانچ پڑتال کررہے ہیں۔


معروف گلوکار جواد احمد کا برابری تحریک چلانے کا اعلان


 یاد رہے کہ 2013 کے انتخابات میں عمران خان کی قیادت میں پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کے پلیٹ فارم سے حصہ لینے والے گلوکار ابرارالحق اور عطااللہ عیسیٰ خیلوی کے نقش قدم پر چلتے ہوئے جواد احمد گزشتہ کچھ برسوں سے سیاست میں داخلے کی منصوبہ بندی کررہے تھے۔

یاد رہے کہ اس سے قبل انہوں نے برابری تحریک چلانے کا بھی اعلان کیا تھا جس کا مقصد طبقاتی نظام کے خلاف جدوجہد اور معاشرے سے چھوٹے بڑےکا فرق ختم کرنے کے لیے کوشش کرنا تھا۔

لاہور سے شروع ہونے والی اس تحریک کے ابتدائی دنوں میں نوجوانوں کی کثیر تعداد متاثر ہوکر جواد احمد کے ہمراہ دکھائی دی تھی۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top