The news is by your side.

جدہ ایئرپورٹ کی صورت حال پر قومی ایئر لائن کا اہم اقدام

جدہ ایئر پورٹ پر غیر معمولی رش کے باعث مشکلات کے شکار پاکستانی زائرین کے لئے پی آئی آے نے اہم قدم اٹھالیا ہے۔

ترجمان پی آئی اے نے بتایا کہ جدہ میں موجود عہدیداران کا سعودی حکام سے مسلسل رابطہ ہے، پی آئی اے کے مقامی ٹیمیں ائیرپورٹ حکام کا تعاون حاصل کرکے پروازوں کی تاخیر کو کم از کم کرنے کے انتظامات کررہی ہیں اور سی ای او پی آئی اے صورتحال کی ذاتی حیثیت میں مانیٹرنگ کررہے ہیں۔

وزیر ہوابازی خواجہ سعد رفیق بھی صورتحال کا لمحہ بہ لمحہ جائزہ لے رہے ہیں تاکہ پاکستانی مسافروں کو کم از کم زحمت ہو، مہمانوں کو پیش آنے والی تاخیر کیلئے پیشگی معذرت خواہ ہیں تاہم ان کے تعاون کی بھی طلبگار ہیں۔

فلائٹ آپریشن متاثر ہونے پر ایئرپورٹ حکام کا موقف تھا کہ رش ائیرپورٹ حکام کی جانب سے پروازیں شمالی ٹرمینل پر منتقل کرنے کی وجہ سے پیدا ہوا، رش کی صورتحال کے باعث تمام بین الا قوامی ائیرلائنز کو مسافروں کی چیک ان میں مشکلات درپیش ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: ‘جدہ ایئر پورٹ پر غیر معمولی رش کیوں؟ وجہ سامنے آگئی

حکام نے مزید بتایا کہ شمالی ٹرمینل پر صرف چار بورڈنگ گیٹ دستیاب ہیں اور پروازوں کی تعداد بہت زیادہ ہے، یہی وجہ ہے کہ آج شب کی پروازوں میں ممکنہ تاخیر متوقع ہے۔

واضح رہے کہ سعودی عرب سے عمرہ زائرین کی وطن واپسی کے نتیجے میں جدہ ائیرپورٹ کے نارتھ ٹرمینل پر غیر معمولی رش دیکھا جارہا ہے جس کے باعث فلائٹ آپریشن بری طرح متاثر ہوا ہے۔

ذرائع نے بتایا کہ فلائٹ آپریشن طرح متاثر ہونے کے باعث پاکستان آنے والی پروازیں تین سے سات گھنٹے تاخیر کا شکار ہورہی ہیں، جہازوں کی پارکنگ اور مسافروں کو جہاز تک پہنچانے کے لیے پل کی عدم دستیابی بھی تاخیر کی وجوہات میں شامل ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں