The news is by your side.

Advertisement

جنوبی سرحد پردیوارکی تعمیر، عدالت نے ٹرمپ کوفنڈزکے استعمال سے روک دیا

واشنگٹن : امریکی عدالت نے صدر ڈونلڈ ٹرمپ کو جنوبی سرحد پردیوارکی تعمیرکے لیے ملٹری فنڈز استعمال کرنے سے روک دیا۔

تفصیلات کے مطابق کیلی فورنیا کی فیڈرل کورٹ کے جج نے صدرڈونلڈ ٹرمپ کو جنوبی سرحد پردیوارکی تعمیرکے لیے ملٹری فنڈز کے استعمال سے مستقل طور پرروک دیا۔

امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے گزشتہ ماہ جنوبی سرحد پر دیوار بنانے پرعارضی پابندی لگانے والے جج کے فیصلے پر تنقید کرتے ہوئے کرتے ہوئے انہیں اوباما کی جانب سے مقرر کیا گیا ایک اور کارکن بتایا۔

امریکی صدر نے ٹویٹر پر اپنے پیغام میں کہا تھا کہ جج نے ہمارے خلاف جنوبی دیوار کے سلسلے میں فیصلہ سنایا ہے جو پہلے سے ہی زیر تعمیر ہے۔ یہ فیصلہ سرحدی سیکیورٹی کے خلاف اور منشیات اور انسانی اسمگلنگ جیسے دیگر جرائم کے حق میں ہے۔

پینٹاگون کا میکسیکو سرحد پر 2ہزار اضافی فوج تعینات کرنے کا اعلان

اس سے قبل رواں برس فروری میں امریکی محکمہ نے غیر قانونی آمد و رفت روکنے کےلیے میکسیکو کی سرحد پر مزید دو ہزار فوجی تعینات کرنے کا اعلان کیا تھا۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ میکسیکو سرحد فوج کے دو ہزار اضافی اہلکار تعینات کرنے کے بعد جنوبی سرحد پر فوجیوں کی تعداد 4300 ہوجائے گی۔

واضح رہے کہ میکسیکو کے درمیان سرحد پر دیوار کی تعمیر ڈونلڈ ٹرمپ کے انتخابی مہم کے اہم موضوع میں سے ایک تھا، وہ اس کی تعمیر دراندازوں کو روکنے اور منشیات کی اسمگلنگ اور دیگر مفادات کی شکل میں دیکھتے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں