25.2 C
Ashburn
بدھ, مئی 22, 2024
اشتہار

عدلیہ کو دھمکیاں دینے والوں کو نااہل کرنا چاہیے، شیخ وقاص اکرم

اشتہار

حیرت انگیز

پاکستان تحریک انصاف کے رہنما شیخ وقاص اکرم نے کہا ہے کہ عدلیہ کو دھمکیاں دینے والوں کو نااہل کرنا چاہیے۔

اے آر وائی نیوز کے پروگرام آف دی ریکارڈ میں اظہار خیال کرتے ہوئے شیخ وقاص اکرم نے کہا کہ سپریم کورٹ کو اس قسم کی پریس کانفرنسز کا ازخودنوٹس لینا چاہیے، یہ کیاطریقہ ہے کہ پریس کانفرنس کرکے دھمکیاں دی جاتی ہیں، پریس کانفرنس بھی وہ کررہے ہیں جو فارم 47 کی پیداوار یا آزاد سینیٹر ہیں۔

شیخ وقاص اکرم نے کہا کہ وزرا اور حکومت سے ووٹ لے کر سینیٹر بننے والوں نےعدلیہ پر حملے شروع کردیے، ایسے لوگوں کا کیسز سے کوئی لینا ہے نہ دینا ہے اور عدلیہ کو ٹارگٹ کرلیا۔

- Advertisement -

انھوں نے کہا کہ ججز کے خط کے بعد واضح ہوگیا ہے کہ عدلیہ دباؤ برداشت کرنے کو تیار نہیں۔ اسلام آباد ہائیکورٹ کے علاوہ دیگر ججز نے بھی دباؤ سے متعلق خط لکھے ہیں۔ دھمکیاں دے کرعدلیہ کو دبانے کی کوشش کی جائے گی تو یہ بھونڈی کوشش ہے.

رہنما تحریک انصاف نے کہا کہ عدلیہ کو ایسے پریس کانفرنسز کرکے دھمکیاں دینے والوں کو مثال بنا دینا چاہیے۔ کسی جج کو دھمکیاں دی جارہی ہیں تو ادارے کے سربراہ کو ایکشن لینا چاہیے۔

انھوں نے کہا کہ ججز ایکشن لیتے ہیں یا لے رہے ہیں بالکل لینا چاہیے اور مثال بنانا چاہیے۔ بانی پی ٹی آئی کو سماعت میں براہ راست دکھانے پر بھی حکومت کو اعتراض ہے.

شیخ وقاص نے کہا کہ 16 ماہ کی حکومت میں انھوں نے اپنے سارے کیسز نمٹائے نہیں بلکہ انھوں نے 16 ماہ کی حکومت میں سارے تفتیشی تک تبدیل کردیے۔

انھوں نے کہا کہ بانی پی ٹی آئی کو کیس میں براہ راست نشریات میں نہیں دکھانا عدالت کا فیصلہ ہے۔ ہم نے سپریم کورٹ کا فیصلہ قبول کیا ہے کسی قسم کا اعتراض نہیں کیا۔ ہمارے دور میں کچھ غلط ہوا ہے تو اسے غلط کہیں گے، غلطیوں سے سیکھا ہے۔

Comments

اہم ترین

ویب ڈیسک
ویب ڈیسک
اے آر وائی نیوز کی ڈیجیٹل ڈیسک کی جانب سے شائع کی گئی خبریں

مزید خبریں