The news is by your side.

Advertisement

کراچی والے ہوجائیں ہوشیار، کے الیکٹرک نے شدید گرمی میں بد ترین لوڈشیڈنگ کی وارننگ دے دی

کراچی : کے الیکٹرک نے شدید گرمی میں بد ترین لوڈشیڈنگ کی وارننگ دے دی اور کہا ٹیرف ڈیفرنشنل کلیم نہ دیا تو 14گھنٹے تک لوڈ شیڈنگ ہوسکتی ہے۔

تفصیلات کے مطابق کے الیکٹرک نے شدید گرمی میں بد ترین لوڈشیڈنگ کی وارننگ دے دی ، اس سلسلے میں کے الیکٹرک نے ادائیگیوں پر سندھ حکومت سے بھی مدد کی درخواست کردی۔

کے الیکٹرک نے وزیراعلیٰ سندھ سیدمراد علی شاہ کوخط ارسال کردیا، جس میں کہا ہے کہ کےالیکٹرک کاٹیرف ڈیفرنشنل کلیم اپنی انتہائی سطح پرپہنچ گیا ہے، ٹیرف ڈیفرنشنل کلیم نہ دیا تو 14گھنٹے تک لوڈ شیڈنگ ہوسکتی ہے۔

خط میں کہا گیا ہےکہ لوڈ شیڈنگ بڑھنے سے صنعتی اورمعاشی سرگرمیاں متاثر ہوں گی ، کےالیکٹرک کو 25ارب ٹیرف ڈیفرنشنل وصول کرناہے۔

اس حوالے سے کے الیکٹرک نے وفاقی وزارت توانائی کوبھی خط ارسال کیے، جس میں کہا ہے کہ رقم ادا نہ کی گئی توپی ایس او ، سوئی سدرن کو ادائیگیاں مشکل ہوں گی، بین الاقوامی سطح پر ایندھن کی قیمتوں میں ہوشربا اضافہ ہوا ہے لیکن حکومت نے بیس ٹیرف میں اضافہ نہیں کیا ہے۔

کےالیکٹرک کا کہنا تھا کہ ایندھن مہنگا ہونے سےٹیرف ڈیفرنشل کلیم 3 گنا بڑھ گیا ، ٹیرف ڈیفرنشل کلیم 3 روپے کلو واٹ سے بڑھ کر12 روپےتک پہنچ گیا ، سوئی سدرن کو ادائیگی نہ کی گئی تو وہ گیس سپلائی بند کر سکتا ہے، جس سےمزید 500میگاواٹ بجلی کی قلت ہوجائے گی۔

خط میں کہا گیا کہ گیس بندش پرشہرمیں لوڈ شیڈنگ 5گھنٹے مزید کرنا پڑے گی، سوئی سدرن مقامی گیس کےبجائے آر ایل این جی فراہم کررہی ہے، آر ایل این جی مقامی گیس کے مقابلے 5 گنا مہنگی ہے، اس کی وجہ سے صارفین پرمالی بوجھ میں اضافہ ہوگا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں