The news is by your side.

Advertisement

کابل: ڈپلومیٹک انکلیو میں دھماکا،90 افراد ہلاک ، 300زخمی

کابل : افغانستان کے دارالحکومت کابل میں ڈپلومیٹک انکلیو میں دھماکے کے نتیجے میں 90 افراد ہلاک اور 300 سے زائد افراد زخمی ہوگئے۔

غیرملکی خبرایجنسی کے مطابق افغانستان کے دارالحکومت کابل میں ڈپلومیٹک انکلیو کے قریب دھماکہ ہوا ، جس میں 90افراد ہلاک جبکہ 300 سے زائد افراد زخمی ہوئے۔

کابل دھماکےمیں پاکستان کےدفاعی اتا شی کےگھر کو نقصان پہنچا، دھماکے سے پاکستان اہلکاروں کو معمولی زخم آئے جبکہ ہلاکتوں کا خدشہ ظاہر کیا جارہا ہے۔

ڈپولمیٹک انکلیو کے قریب دھماکے سے ہر طرف لاشیں بکھر گئیں، دھماکہ جرمن سفارتخانے کے قریب ہوا، دھماکے سے قریبی عمارتوں کے شیشے ٹوٹ گئے جبکہ دھماکے کی جگہ سے دھواں اٹھتا دکھائی دے رہا ہے۔

ذرائع کے مطابق بارودی مواد جرمن سفارتخانے کے قریب کھڑے واٹر ٹینکر میں موجود تھا۔

دھماکے کے بعد سیکورٹی فورسز نے علاقے کا محاصرہ کرکے سرچ آپریشن کا آغاز کردیا ہے۔


مزید پڑھیں : کابل میں نیٹوقافلے کےقریب دھماکہ‘8افراد ہلاک


یاد رہے رواں ماہ کے آغاز میں افغان دارالحکومت کابل میں نیٹو قافلے کے قریب ہونے والے خودکش دھماکے میں 8افراد ہلاک اور کم ازکم25افراد زخمی ہوگئے تھے۔

خیال رہے کہ حالیہ چند ماہ میں کابل سمیت افغانستان کے مختلف علاقوں میں بڑے حملے ہوئے ہیں، جو ملک کی خراب ہوتی ہوئی سکیورٹی کی صورتحال ظاہر کرتے ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں