The news is by your side.

Advertisement

کابل : پاکستانی سفارت خانے کے باہر بھگدڑ مچنے سے 15افراد جاں بحق

کابل : جلال آباد میں پاکستان قونصل خانے کے قریب اسٹیڈیم میں بھگدڑ مچ گئی جس کے باعث 15افراد جاں بحق اور متعدد زخمی ہوگئے، ہلاک ہونے والے افراد ویزا کے حصول کیلئے موجود تھے۔

تفصیلات کے مطابق افغانستان کے شہر جلال آباد میں پاکستانی سفارت خانے کے قریب اسٹیڈیم میں اچانک بھگڈر مچ گئی، جس کے نتیجے میں 11خواتین سمیت 15افراد جاں بحق ہوگئے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کی رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ پاکستانی قونصلیٹ کے باہر مذکورہ اسٹیڈیم میں ہزاروں افراد ویزے کی درخواست دینے کے لیے جمع ہوئے تھے۔

ذرائع کے مطابق حادثہ اس وقت پیش آیاجب وہاں موجود لوگ باہر نکلنے کی کوشش کر رہے تھے تو اچانک بھگدڑ مچی اور افرا تفری میں کئی افراد ایک دوسرے پر گر کر کچلے گئے۔

کابل : جلال آباد میں پاکستان قونصل خانے کی انتظامیہ نے اسٹیڈیم میں بھگدڑ سے جانوں کے ضیاع پر افسوس کا اظہار کیا ہے ترجمان کا کہنا ہے کہ کابل میں پاکستانی سفارتخانے سے ویزوں کا اجرا جاری رہے گا۔

اپنے جاری بیان میں سفارت خانے کے ترجمان نے کہا کہ جلال آباد ،مزارشریف، قندھار اور ہرات میں تمام سفارت خانے اپنا کام بدستور جاری رکھیں گے، افغانیوں کو کاروبار، تعلیم، طبی بنیادوں اور خاندان سے ملنے کیلئے ویزے جاری کیے جاریے ہیں۔

واضح رہے کہ پاکستانی سفارتخانہ نے افغان عوام کی سہولت کیلئے ملٹی پل انٹری ویزہ دینے کا اعلان کر رکھا ہے،  پاکستانی قونصل خانے نے سات مہینے کے وقفے کے بعد ایک ہفتہ پہلے ویزے کے اجراء کا سلسلہ شروع کیا تھا۔

 

Comments

یہ بھی پڑھیں