The news is by your side.

Advertisement

کراچی کنگز کی شاندار فتح : صدر مملکت ، گورنر سندھ سمیت اہم شخصیات کی مبارکباد

کراچی: صدر مملکت، گورنرز، وزرا، وزرائے اعلیٰ، سمیت فنکاروں اور دیگر اہم شخصیات نے پی ایس ایل سیزن فائیو کا ٹائٹل جیتنے پر کراچی کنگز کو مبارک باد پیش کی ہے۔

تفصیلات کے مطابق صدر مملکت نے کراچی کنگز کو پی ایس ایل فائیو کا فاتح بننے پر مبارک باد پیش کی ہے، سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر جاری اپنے پیغام میں عارف علوی نے کہا کہ یہ بہترین فتح ہے۔

پی ایس ایل فائیو کا ٹائٹل جیتنے پر گورنر سندھ عمران اسماعیل نے کراچی کنگزکو مبارکباد دیتے ہوئے کہا کہ کراچی کنگز کےجیتنے پر بہت خوشی ہوئی ہے، پی ایس ایل کے پاکستان میں کامیاب انعقاد پر منتظمین مبارکباد کےمستحق ہیں، آج پاکستان کی جیت ہوئی ہے، انشااللہ اگلےسیزن میں شائقین بھی ہونگے۔

وزیراعلیٰ پنجاب سردار عثمان بزدار کی جانب سے بھی پی ایس ایل فائیو کا فائنل جیتنے پر کراچی کنگز کو مبارکباد دی گئی ہے، سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر جاری اپنے پیغام میں سردار عثمان بزدار نے کہا کہ پی ایس ایل کا ایک اور بہترین سیزن اختتام کو پہنچا، بابر اعظم کی ٹاپ کلاس بیٹنگ کی مدد سے کراچی کنگز فاتح بنا، انہیں اور پورے پاکستان کو مبارکباد۔

وزیراعلیٰ پنجاب نے کہا کہ اس سال تمام میچز پاکستان میں ہوئے اور اس کے لئے ہمارے سیکیورٹی اہلکاروں کو کریڈٹ جاتا ہے۔

وزیرِ اعلیٰ پنجاب سردار عثمان بزدار کی معاونِ خصوصی برائے اطلاعات ڈاکٹر فردوس عاشق کی جانب سے بھی پاکستان سپر لیگ سیزن فائیو کا ٹائٹل جیتنے پر کراچی کنگز کو مبارک باد دی ہے، سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر جاری اپنے بیان میں ڈاکٹر فردوس عاشق نے کہا کہ پی ایس ایل5 کی فاتح کراچی کنگز اور انکی مینجمنٹ کو مبارکباد! لاہور قلندرز کی کارکردگی اس سیزن متاثر کن رہی۔ دراصل یہ پاکستان کی جیت ہے۔

صوبائی معاون خصوصی برائے اطلاعات نے کہا کہ کرونا کے مشکل وقت میں پی ایس ایل فائیو کو تکمیل تک پہنچانے میں پاکستان کرکٹ بورڈ کی کاوشیں قابلِ تعریف ہیں، اس کے علاوہ انٹرنیشنل کھلاڑیوں کے پاکستان آنے پر مشکور ہوں۔

 وزیر صحت پنجاب ڈاکٹر یاسمین راشد نے بھی شاندار فتح پر کراچی کنگز کو مبارکباد دی ہے، اپنے بیان میں یاسمین راشد نے کراچی کنگز کے مالک سلمان اقبال کو مبارکباد پیش کرتے ہوئے کہا کہ کراچی کنگزکا جیتنا دراصل پاکستان کی جیت ہے۔

چیئرمین کشمیر کمیٹی شہریار آفریدی کی جانب سے بھی پی ایس ایل دوہزار بیس کا فائنل جیتنے پر کراچی کنگز کو مبارکباد دی گئی ہے، اپنے ٹوئٹر پیغام میں  شہریارآفریدی نے کہا کہ بابراعظم نےاچھاکھیلا، اس جیت کے بعد کرکٹ گھر آگئی ہے لیکن ٹرافی کراچی میں ہی رہےگی، پاکستان میں تمام میچز کےبعد امن کے ثمرات نظر آرہےہیں۔

چیئر مین پاک سر زمین پارٹی مصطفیٰ کمال نے بھی سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر پی ایس ایل کا فائنل جیتنے پر کراچی کنگز اور سی ای او اے آر وائی گروپ سلمان اقبال کو مبارک دی ہے۔

ڈاکٹر فاروق ستار کی جانب سے پی ایس ایل فائیو میں کراچی کنگز کی کامیابی پر مبارکباد دی گئی ہے۔

پاکستان شوبز انڈسڑی کے معروف اداکار و میزبان فیصل قریشی نے بھی پی ایس ایل میں شاندار فتح پر کراچی کنگز کے مالک سلمان اقبال اور ٹیم کو مبارک باد پیش کرتے ہوئے کہا کہ آج کا میچ دیکھ کر مزا آگیا۔

سینئر وزیر پنجاب عبدالعلیم خان کی جانب سے کراچی کنگز کو شاندار فتح پر مبارک باد دی گئی ہے۔

پی ٹی آئی کراچی کی جانب سے کراچی کنگز کو پی ایس ایل فائنل جیتنےپر مبارکباد دی گئی ہے، تحریک انصاف کراچی کی جانب سے جاری بیان میں کہا گیا ہے کہ لاہور قلندرز نے بھی بھرپور انداز میں مقابلہ کیا، بہترین ایونٹ منعقدکرنے پر انتظامیہ کو مبارکباد پیش کرتےہیں۔

تحریک انصاف کراچی کا کہنا تھا کہ سیکیورٹی اداروں کی کاوشیں لائق تحسین ہیں، اگلے میچز حیدرآباد، سکھر سمیت دیگر شہروں میں بھی کرائےجائیں۔

پی ٹی آئی ایم این اے آفتاب جہانگیر نے بھی کراچی کنگز کی فتح پر مبارک باد دی ہے۔

ڈی آئی جی ایس ایس یو کی جانب سے بھی پی ایس ایل میں تاریخی کامیابی پر کراچی کنگز کو مبارکباد دی گئی ہے، میڈیا سے گفتگو میں مقصود میمن نے کہا کہ سب سےپہلے کراچی کنگز کو مبارکباد دیتا ہوں، پی ایس ایل کی سیکیورٹی کے بہت اچھےاقدامات کیےگئےتھے، عوام کو کم سےکم پریشانی کو مدنظر رکھا گیا تھا۔

،ڈی آئی جی ایس ایس یو مقصود میمن نے کہا کہ شائقین کرکٹ کی کمی محسوس ہوئی دعا ہےجلدک وروناختم ہو، پولیس کےپاس جو ذمہ داری تھی اس کو بھرپور طریقےسے نبھایا، انٹرنیشنل پلیئرز کی واپسی تک سیکیورٹی کاخاص خیال رکھاجائےگا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں