site
stats
اہم ترین

پی ایس ایل: پشاور زلمی کی کراچی کنگز کے خلاف فتح

دبئی: پی ایس ایل کے دوسرے میچ میں پشاور زلمی نے کراچی کنگز کو 7 وکٹوں سے شکست دے دی۔

تفصیلات کے مطابق دبئی میں کھیلنے جانے والے پی ایس ایل کے میچ میں کراچی کنگز نے پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے پشاور زلمی کو جیت کے لیے 119 رنز کا ہدف دیا جسے مخالف ٹیم نے 3 وکٹ کے نقصان پر 18.3 اوورز میں حاصل کرلیا۔

پشاور زلمی کی ابتدا اچھا نہ تھی، محمد حفیظ بغیر کوئی رنز بنائے محمد عامر کی بال پر ایل بی ڈبیلو ہو کر پویلین لوٹ گئے، محمد عامر نے ایونٹ کا پہلا میڈ ان اوور کرایا اور ایک اہم وکٹ بھی حاصل کی۔ کامران اکمل بغیر کوئی رن بنائے سہیل خان کا شکار بنے اُن کا کیچ عماد وسیم نے پکڑا۔

پشاور زلمے کے میلان 48 کے مجموعی اسکور پر عماد وسیم کا نشانہ بننے جبکہ نئے آنے والے بیٹسمین مورگن اور حارث سہیل نے بیٹنگ لائن کو نہ صرف سہارا دیا بلکہ اچھی شراکت داری کے بعد پشاور کی ٹیم کو فتح دلوائی۔

مورگن نے 57 باؤلز کا سامنا کرتے ہوئے 80 جبکہ حارث سہیل نے 24 گیندوں کھیل کر 13 رنز اسکور کیے۔ دونوں کھلاڑیوں کے درمیان 71 رنز کی شراکت داری قائم ہوئی۔

سہیل خان نے کامران اکمل کو پویلین روانہ کیا

out-2

محمد حفیظ بغیر کوئی رن بنائے عامر کا شکار بنے

amir-1

کراچی کنگز اننگز

کراچی کنگز کی جانب سے اوپننگ کرس گیل اور شاہ زیب حسن نے کی تاہم شاہ زیب بغیر کسی اسکور کے محمد حفیظ کی پہلی ہی گیند پر کیچ دے بیٹھے، نئے آنے والے کھلاڑی بابر اعظم بھی ایک رن اسکور کر کے پویلین لوٹ گئے، کپتان کمار سنگا کارا جورڈن کی بال کو باؤنڈری پر بھیجنے کے چکر میں لیگ پر کھڑے فیلڈر کو کیچ دے کر پویلین روانہ ہوگئے انہوں نے 5 رنز اسکور کیے۔

kk-score

پانچویں اوور کی چوتھی بال کو کرس گیل کھیلنے میں ناکام رہے اور وہ محمد حفیظ کی بال پر ایل بی ڈبلیو ہوکر پویلین روانہ ہوئے، 16ویں اوور کی پہلی گیند پر روی بھوپارا جورڈن کو کیچ تھما کر پویلین روانہ ہوگئے۔ 17ویں اوور میں شعیب ملک وہاب ریاض کی بال کھیلتے ہوئے کامران اکمل کے ہاتھوں کیچ تھما کر 46 رنز پر پویلین روانہ ہوئے۔

نئے آنے والے کھلاڑی عماد وسیم بغیر رن بنائے پویلین روانہ ہوئے، پولارڈ کا ساتھ دینے کے لیے آنے والے محمد عامر تین رنز اور پولارڈ 14 گیندوں پر 27 رنز بناکر ناٹ آؤٹ رہے۔ کراچی کنگز نے مقررہ 20 اوورز میں 118 رنز اسکور کیے جبکہ اس کے  7 کھلاڑی آؤٹ ہوئے۔

ss

milk-4

کھلاڑیوں کی تفصیل

post-3

کراچی کنگز کے کپتان کمار سنگاکارا نے گفتگو کرتے ہوئے اس عزم کا اظہار کیا کہ ہماری ٹیم میچ جیتنے کی بھرپور کوشش کرے گی تاہم اگر ٹاس جیت جاتے تو پہلے باؤلنگ کا فیصلہ ہی کرتے۔

post-1

پڑھیں: ’’ کراچی کنگز، پشاور زلمی کو پچھاڑنے کے لیے بے قرار ‘‘

 کراچی کنگز کی کپتانی کمار سنگاکارا اور پشاور زلمی کی کپتانی ڈیرن سیمی نے کی۔
Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top