جمعہ, جون 21, 2024
اشتہار

ملتوی شدہ پرچے سے متعلق اہم اعلان

اشتہار

حیرت انگیز

ثانوی تعلیمی بورڈ کراچی نے 28 مئی کو عام تعطیل کے باعث ملتوی ہونے والے پرچے کی نئی تاریخ کا اعلان کر دیا۔

ناظم امتحانات کے مطابق میٹرک بورڈ کا 28 مئی کو ملتوی ہونے والا پرچہ 2 جون اتوار کو لیا جائےگا۔ نہم جماعت کا ملتوی ہونے والا اردو کاپرچہ اتوار کو ہوگا۔

انہوں نے کہا کہ یکم جون سے انٹر میڈیٹ کے امتحانات شروع ہو رہے ہیں اس لیے بیک وقت میٹرک اور انٹر کے امتحانات لینا ممکن نہیں، صبح کی شفٹ میں نہم جماعت سائنس گروپ کا اردو لازمی کا پرچہ لیا جائےگا اور دوپہر کی شفٹ میں جنرل گروپ دہم جماعت کا پرچہ لیا جائےگا۔

- Advertisement -

ہیٹ ویو کے باعث ملتوی ہونے والے میٹرک امتحانات آج سے دوبارہ شروع ہوگئے، صبح میں سائنس گروپ اور دوپہر میں جنرل گروپ کے طلبہ کا امتحان لیا گیا۔

دسویں جماعت سائنس گروپ کے ایک لاکھ 60 ہزار 842 طلبہ امتحان میں شرکت کررہے ہیں اور نویں جماعت جنرل گروپ کے 16 ہزار سے زائد طلبہ امتحان میں شریک ہوں گے۔

طلبا و طالبات کے لیے مجموعی طور پر 505 امتحانی مراکز قائم کیے گئے ہیں ، گورنمنٹ اسکول کے امتحانی مراکز کی تعداد 148 ہے ہیں جبکہ نجی اسکولوں کے امتحانی مراکز کی تعداد 357 ہے۔

مجموعی طور پر میٹرک امتحانات میں 3 لاکھ 68 ہزار سے زائد طلباء کی رجسٹریشن کی گئی ہے۔

دوسری جانب شدید گرمی میں کراچی کے متعدد امتحانی مراکز لوڈشیڈنگ کی زد میں ہیں، جن سرکاری اسکولوں بجلی موجود ہے تو وہاں الیکٹرک سسٹم خراب ہیں ، جس کی وجہ سے طلبہ شدید گرمی میں پرچے دینے پر مجبور ہیں۔

Comments

اہم ترین

انور خان
انور خان
انور خان اے آر وائی نیوز کراچی کے لیے صحت، تعلیم اور شہری مسائل پر مبنی خبریں دیتے ہیں

مزید خبریں