The news is by your side.

Advertisement

لاک ڈاؤن کی خلاف ورزی، کراچی میں پولیس اہل کاروں کو دھمکیاں دینے والا گرفتار

کراچی: شہر قائد میں لاک ڈاؤن پابندی کی خلاف ورزی کرنے اور پولیس اہل کاروں کو دھمکیاں دینے والے شہری کو گرفتار کر لیا گیا۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق کراچی کے علاقے محمود آباد میں لاک ڈاؤن کے دوران پولیس اہل کاروں کے کام میں رکاوٹ بننے اور انھیں دھمکیاں دینے والے شہری عادل زمان کو گرفتار کر لیا گیا۔

ایس ایس پی ایسٹ تنویر اوڈھو کا کہنا تھا کہ پولیس اہل کاروں کو دھمکیاں دینے والے شخص کے خلاف مقدمہ درج کرلیا گیا ہے، جب کہ 2 دیگر نامزد نامعلوم افراد کی گرفتاری کے لیے چھاپے مارے جا رہے ہیں۔

صورتحال کودیکھتے ہوئے لاک ڈاؤن میں نرمی لائیں گے، مراد علی شاہ

خیال رہے کہ گزشتہ روز کراچی کے علاقے محمود آباد میں لاک ڈاؤن کے دوران با اثر افراد نے پولیس سے بدمعاشی کی، محمود آباد میں دکانیں بند کرانے پر پولیس اہل کاروں کو دھمکیاں دی گئیں، اے آر وائی نیوز کے مطابق مبینہ طور پر بدسلوکی کرنے والے سندھ حکومت کی اہم شخصیت کے گن مین اور پارٹی کارکنان تھے۔

گزشتہ روز جب 5 بجے کے بعد پولیس دکانیں بند کرانے پہنچی تو با اثر افراد نے ان کے کام میں رکاوٹ ڈالنے کی کوشش کی اور انھیں دھمکیاں دیں، جس پر پولیس اہل کاروں نے ان سے معافی بھی مانگی۔ ذرایع کا کہنا تھا کہ ایس ایچ او محمود آباد نے مذکورہ افراد کے خلاف کارروائی کی بجائے پولیس اہل کاروں سے معافی منگوائی۔ جس پر ڈی آئی جی ایسٹ نے ایس پی جمشید ٹاؤن کو انکوائری کا حکم دیا تھا۔

ادھر پولیس کے اعلیٰ حکام نے شہر میں لاک ڈاؤن کی خلاف ورزیوں کا نوٹس لے کر شہر کے مختلف ناکوں پر چیکنگ سخت کرنے کی ہدایت جاری کر دی ہے، فیروزآباد پولیس نے لاک ڈاؤن کی خلاف ورزی پر شارع فیصل پر ایکشن لیتے ہوئے موٹر سائیکل سواروں اور رکشہ ڈرائیورز کو حراست میں لینا شروع کر دیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں