کراچی : پرانا گولیمار میں دستی بم حملہ، 3 افراد زخمی -
The news is by your side.

Advertisement

کراچی : پرانا گولیمار میں دستی بم حملہ، 3 افراد زخمی

کراچی : پرانا گولیمار میں دستی بم حملے میں تین افراد زخمی ہوگئے۔ فائرنگ اور پرتشدد واقعات میں ایک شخص جان سے گیا تین افراد زخمی ہوگئے، کورنگی میں ڈاکو کو نالے میں پھینکنے والا ایک ملزم گرفتار کر لیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق کراچی میں فائرنگ اور پرتشدد واقعات کا نہ تھمنے والا سلسلہ پھر شروع ہوگیا۔ کراچی میں علاقے پرانا گولیمار میں نامعلو افراد نے دستی بم پھینک دیا، دستی بم حملہ جس کی زد میں آکر تین افراد زخمی ہوگئے۔

پولیس حکام کے مطابق دستی بم حملہ گینگ وار کی آپس کی لڑائی کا نتیجہ ہے۔ آئی جی سندھ اے ڈی خواجہ نے پرانا گولیمار کے علاقے میں مبینہ دستی بم حملے کے واقعہ پر نوٹس لے لیا۔

پولیس کی بھاری نفری نے علاقے کا محاصرہ کرکے آپریشن شروع کردیا۔ فائرنگ اور پرتشدد واقعات کا سلسلہ بھی جاری ہے۔

دوسری جانب داؤد چورنگی کے قریب فائرنگ سے ایک شخص جان سے گیا، سعود آباد میں پولیس نے کارروائی کرکے تین ملزمان کو گرفتار کرلیا، ملزمان اسٹریٹ کرائم اور منشیات کی فروخت میں ملوث تھے۔

ایسٹ انوسٹی گیشن پولیس نے اشتہاری ملزم کو گرفتارکرلیا۔ پولیس نے کراچی کے علاقے کورنگی میں ڈاکو کو نالے میں پھینکنے کے واقعہ میں ملوث ایک ملزم گرفتار کر لیا۔

پولیس نے موبائل فون کی فوٹیج کی مدد سے ملزم کو گرفتار کیا، ملزم شہزاد کا کہنا ہے کہ وہ فیکٹری سے گھر جا رہا تھا شہریوں کو ڈاکو پر تشدد کرتے دیکھا تو ہاتھ پکڑ کر نالے میں پھنک دیا اور اس کے بعد رات بھر سو نہیں سکا۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں