spot_img

تازہ ترین

’فوج نے مینڈیٹ کے مطابق الیکشن کیلیے محفوظ ماحول فراہم کیا‘

کورکمانڈرز کانفرس کے شرکأ نے عام انتخابات میں الیکشن...

وزیراعظم شہباز شریف کی کابینہ میں کون کون شامل ہوگا ؟ بڑے نام سامنے آگئے

اسلام آباد : وزیراعظم شہباز شریف کی وفاقی کابینہ...

بانی پی ٹی آئی کی رہائی کیلیے قرارداد قومی اسمبلی میں جمع

پاکستان تحریک انصاف کے بانی کو رہا کرنے کی...

کراچی سے لاہور جانے والی شالیمار ایکسپریس سے متعلق اچھی خبر

کراچی: شہر قائد سے لاہور جانے والی شالیمار ایکسپریس 8 ماہ 3 دن بعد دوبارہ بحال کر دی گئی، یکم مئی سے کراچی اور لاہور کے درمیان چلنے والی شالیمار ایکسپریس کے کرایوں میں نمایاں کمی بھی کی گئی ہے۔

تفصیلات کے مطابق بارشوں کے بعد ٹریک متاثر ہونے کے باعث بند کی گئی شالیمار ایکسپریس کو آٹھ ماہ کے طویل وقفے کے بعد بحال کر دیا گیا، شالیمار ایکسپریس میں نئی کلاس پارلر کار کا بھی اضافہ کیا گیا ہے جس کا کرایہ 6 ہزار 4 سو 50 روپے ہوگا۔

شالیمار ایکسپریس آج صبح 6 بجے کراچی کینٹ سے لاہور کے لیے روانہ ہوئی، افتتاح ڈی ایس ریلوے کراچی اطہر ریاض نے کیا، شالیمار ایکسپریس 19 کوچز پر مشتمل ہے جن میں 2 اے سی بزنس، ایک اے سی پارلر اور 2 اے سی اسٹینڈرڈ شامل ہیں۔

کوچز میں 12 اکانومی کلاس کے ساتھ ایک ریسٹورینٹ بھی شامل ہے، شالیمار ایکسپریس 1198 مسافروں کو لے جانے کی صلاحیت رکھتی ہے، کراچی سے لاہور تک شالیمار ایکسپریس کے 10 اسٹاپ ہوں گے، ٹرین 17 گھنٹے 45 منٹ میں کراچی سے لاہور پہنچے گی۔

کراچی کینٹ سے روزانہ صبح 6 بجے روانہ ہونے کے بعد حیدر آباد، ، نوابشاہ، روہڑی، رحیم یار خان، خانپور، بہاولپور، ملتان، ساہیوال، رائے ونڈ سے ہوتے ہوئے اُسی تاریخ رات 11 بجکر 45 منٹ پر لاہور اسٹیشن پہنچے گی۔

ریلوے حکام نے خوش خبری سنائی ہے کہ مسافروں کو یکم سے 15 مئی تک 20 فی صد رعایت دی جائے گی، جب کہ 16 مئی سے 31 مئی تک 10 فی صد رعایت دی جائے گی۔

آج پہلے روز ٹرین میں 907 مسافر سفر کر رہے ہیں۔

Comments

- Advertisement -