The news is by your side.

Advertisement

سیاست کو عبادت اور خدمت سمجھ کر کیا ہے، کسی پر احسان نہیں کیا، خورشید شاہ

سکھر : پیپلز پارٹی کے سینیئر رہنما خورشید شاہ نے کہا ہے کہ ہم بھی اپنی پارٹی کی کارکردگی عوام کے سامنے رکھیں گے، عوام جسے چاہیں منتخب کریں۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان پیپلز پارٹی کے مرکزی رہنما خورشید شاہ نے سکھر میں منعقد عید ملن پارٹی میں خطاب کرتے ہوئے کہا ہے کہ سیاست ایک بڑی عبادت ہے، اسے عبادت سمجھ کر کیا ہے۔

خورشید شاہ نے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ جھوٹ ایک لعنت ہے، سیاست کو عبادت اور خدمت سمجھ کر کیا ہے کسی پر احسان نہیں کیا۔

رہنما پیپلز پارٹی کا کہنا تھا کہ ہم بھی اپنی پارٹی کی کارکردگی عوام کے سامنے رکھیں گے،عوام جسے چاہیں منتخب کریں، پیپلز پارٹی ایک سوچ اورنظریے کا نام ہے، پیپلز پارٹی کوئی حلیم کی دیگ نہیں جس میں 11 قسم کی دالیں ہوں۔

یاد رہے کہ خورشید شاہ نے ایک روز قبل گفتگو کرتے ہوئے کہا تھا کہ پاکستان کو سیاست دانوں نے بنایا تھا کسی ڈکٹیٹر نے نہیں، ہماری غلطیوں کی وجہ سے آدھا پاکستان الگ ہوگیا، اب ہمیں موجودہ پاکستان کی حفاظت کرنا ہوگی۔

ان کا کہنا تھا کہ گالم گلوچ سے سیاست نہیں چلتی اپنے کردار کو ظاہر کرو۔ سیاستدان کے قول و فعل میں فرق نہیں ہونا چاہیئے۔ ’سکھر کو تعلیم اور صحت کا حب بنائیں گے، عوام کو صاف پانی فراہم کرنے کے لیے کوشاں ہیں‘۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں