The news is by your side.

Advertisement

ایم کیوایم پی ایس پی اتحاد سے پیپلزپارٹی کونقصان نہیں ہوگا،خورشیدشاہ

اسلام آباد : قائد حزب اختلاف خورشید شاہ نے کا کہنا ہے کہ ایم کیوایم پی ایس پی اتحادسےپیپلزپارٹی کونقصان نہیں ہوگا، ایم کیو ایم اورپی ایس پی الگ الگ نہیں پہلےبھی ایک ہی تھے۔

تفصیلات کے مطابق ایم کیوایم اور پی ایس پی اتحاد پر اپوزیشن لیڈرخورشید شاہ نے درعمل کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ ایم کیوایم پی ایس پی اتحادسےپیپلزپارٹی کونقصان نہیں ہوگا، کراچی کاووٹ ان دونوں جماعتوں کےعلاوہ کسی اورکےہاتھ میں ہے۔

خورشیدشاہ کا کہنا تھا کہ ایم کیو ایم اورپی ایس پی الگ الگ نہیں پہلےبھی ایک ہی تھے، یہ مجبور لوگ ہیں،جہاں کہاجائےگاوہاں چلے جائیں گے۔

اپوزیشن لیڈر نے کہا کہ پہلےہی کہہ دیاتھادونوں جماعتوں کوایک کیاجائےگا، ایم کیو ایم اور پی ایس پی کی سیاست بھی الگ الگ نہیں ہے۔


مزید پڑھیں :  نوازشریف کو سپریم کورٹ کے فیصلے سے نقصان بہت ہوا ، خورشید شاہ


مصطفیٰ کمال پر تنقید کرتے ہوئے انھوں نے کہا کہ مصطفیٰ کمال ایک دن کہتےہیں ایم کیو ایم کانام مٹاکررہوں گا، مصطفیٰ کمال کہتےتھےایم کیو ایم کےنام نےہمیں داغدارکیا۔

قائد حزب اختلاف کا فاروق ستار کے حوالے سے کہنا تھا کہ فاروق ستار کہتے ہیں ایم کیو ایم 35 سال کی زندگی ہےکیسےختم کردوں، دوسرےدن دونوں ہی جماعتیں ایک ہوجاتی ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں