The news is by your side.

Advertisement

ہالی ووڈ اداکارہ کم کارڈیشن کی ڈونلڈ ٹرمپ سے ملاقات

واشنگٹن: ہالی ووڈ اداکارہ و ماڈل کم کارڈیشن نے امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ سے وائٹ ہاؤس میں ملاقات کی، جیلوں میں قیدیوں کے اصلاحات پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق عہدہ صدارت سنبھالنے کے بعد پہلی بار ڈونلڈ ٹرمپ نے اداکارہ و ماڈل کم کارڈیشن سے ملاقات کی، 2016 میں ہونے والے صدارتی انتخابات میں کم کارڈیشن نے ڈیموکریٹک پارٹی کی ہیلری کلنٹن کو سپورٹ کیا تھا جبکہ ان کے شوہر ڈونلڈ ٹرمپ کو سپورٹ کررہے تھے۔

ٹرمپ سے ملاقات میں کم کارڈیشن نے جیلوں میں قیدیوں کے اصلاحات اور انہیں ملنے والی سزاؤں کے قوانین میں بہتری سے متعلق گفتگو کی۔

امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر کم کارڈیشن کے ساتھ تصویر شیئر کی اور کہا کہ ملاقات بہترین رہی ہے، ڈونلڈ ترمپ نے بتایا کہ ملاقات کے دوران کم کارڈیشن نے جیل اصلاحات اور قیدیوں کو ملنے والی سزاؤں میں بہتری کے حوالے سے گفتگو کی۔

دوسری جانب کم کارڈیشن نے جوابی ٹویٹ امریکی صدر کا شکریہ ادا کیا اور کہا کہ امید ہے کہ ڈونلڈ ٹرمپ ڈرگ کے غیر متشدد کیس میں جیل میں قید 62 سالہ ایلیسا مری جوہنسن کو قانونی مدد فراہم کرنے کی منظوری دیں گے۔

واضح رہے کہ کم کارڈیشن ڈرگ کیس میں قید 62 سالہ خاتون ایلیسا کی رہائی کے لیے کوشاں ہیں، ایلیسیا مری 20 سال سے امریکی جیل میں قید ہیں۔

زندگی کا بہت بڑا عرصہ جیل میں گزرانے والی خاتون کی رہائی کے لیے کم کارڈیشن نے گزشتہ چند ماہ سے مہم چلا رکھی ہے اور ٹرمپ سے ملاقات بھی اسی سلسلے کی ایک کڑی ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں