The news is by your side.

Advertisement

کویتی حکومت کی تارکین وطن کو اقامے کیلیے اہم ہدایت

کویت سٹی : کویتی پبلک اتھارٹی برائے افرادی قوت نے غیر ملکیوں کو مطلع کیا ہے کہ تعلیمی سرٹیفکیٹ منسلک نہ کرنے کی صورت میں ان کے رہائشی اقامے کی تجدید ممکن نہیں ہوگی۔

اس حوالے سے کویتی ذرائع ابلاغ نے انکشاف کیا ہے کہ پبلک اتھارٹی کی منظوری کے بغیر یونیورسٹی یا ڈپلومہ سرٹیفکیٹ رکھنے والوں کی ملازمت کی معطلی کی تصدیق کردی گئی ہے۔

پبلک اتھارٹی برائے افرادی قوت نے وضاحت کی ہے کہ کمپنیوں کو کام کی اجازت کی تجدید، منتقلی یا ترمیم کے لئے درخواست دینے سے پہلے یونیورسٹی اور ڈپلوما قابلیت کی منظوری کے لئے اپنے ملازمین کے سرٹیفکیٹ پلاننگ اینڈ ڈویلپمنٹ سیکٹر میں جمع کروانے ہوں گے۔

اس کی وجہ یہ ہے کہ پبلک اتھارٹی کا نیا نظام مختلف شعبوں سے منسلک ہے اور متعلقہ محکمہ کارکن کی فائل سے منسلک قابلیت کی عدم موجودگی میں اس طرح کے لین دین کی منظوری نہیں دے سکتی۔ غیر مجاز تعلیمی قابلیت کے ساتھ رجسٹرڈ ہونے کی صورت میں خودکار نظام میں تجدید کی لین دین کو مسترد کردیا جائے گا۔

ذرائع نے انکشاف کیا کہ پی ایم اے کے خودکار نظاموں میں جن کارکنوں کی اسناد کی منظوری دی گئی ہے ان کی تعداد8،000 سے تجاوز کر گئی ہے۔

واضح رہے کہ کویت میں داخل ہونے کے لئے نئے ورک پرمٹ کے اجراء کے لئے کمپنیوں کے ذریعہ پیش کی گئی درخواستوں پر نظرثانی کے لئے کل33 کارکنوں نے وزراء کونسل کی متعلقہ کمیٹی کی منظوری حاصل کی ہے کیونکہ پبلک اتھارٹی برائے افرادی قوت کی جانب سے ورک پرمٹ کے اجراء کے لئے کمیٹی سے پیشگی منظوری کا مطالبہ کیا گیا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں