The news is by your side.

Advertisement

کورونا سے بچاؤ : کویتی حکومت کا جہاز کے مسافروں کیلئے انوکھا فیصلہ

کویت سٹی : ملک کے بین الاقوامی ہوائی اڈے سے پرواز کرنے والے ہر طیارے پر مسافروں کی تعداد کے حوالے سے کویت سول ایوی ایشن حکام نے نئی ہدایات جاری کردیں۔

کویت حکام کی جانب سے جاری ہدایات میں ایئر پورٹس پر کام کرنے والی تمام ایئر لائنز سے کہا گیا ہے کہ وہ اپنے طیاروں میں مسافروں کی تعداد کو بہت محدود کردیں۔

اس حوالے سے کویتی ذرائع ابلاغ میں بتایا گیا ہے کہ کورونا وائرس سے بچاؤ کیلئے اقدامات کے پیش نظر کویتی حکام نے فیصلہ کیا ہے کہ تمام ایئر لائنز کی ہر پرواز میں صرف 35 مسافر ہی سفر کرسکیں گے۔

کویت سول ایوی ایشن حکام کا کہنا ہے کہ خلاف ورزی کرنے والی ایئر لائنز کیخلاف قانونی کارروائی کی جائے گی۔ حکام نے یہ فیصلہ وزارت صحت کی جانب سے جاری کردہ ایس او پیز کے تحت کیا ہے۔

اسی ہدایت کے پیش نظر تمام ایئر لائنز کے ایک طیارے میں 35 سے زیادہ مسافروں کو بٹھانے کی اجازت نہیں ہوگی تاہم حکام نے یہ بھی بتایا کہ اس پابندی کا اطلاق24جنوری سے6فروری تک ہوگا۔

سول ایوی ایشن حکام نے واضح کیا کہ پروازوں میں مسافروں کی تعداد میں کیا جانے والا یہ ردو بدل وقتی طور پر کیا گیا ہے۔ بہر حال کویت سے روانہ ہونے والی تمام پروازوں کی آپریشنل صلاحیت میں کوئی رد وبدل نہیں کیا جائے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں