The news is by your side.

Advertisement

گزشتہ شام لاہور شہر گھر لوٹنے والوں کے نرغے میں رہا

لاہور: پاکستان کے دل کو ڈکیتوں نے گھیر لیا، گزشتہ شام لاہور شہر گھر لوٹنے والوں کے نرغے میں رہا۔

تفصیلات کے مطابق لاہور شہر میں گزشتہ روز سر شام ہی کئی گھر لوٹ لیے گئے، ڈکیت آزادانہ کارروائیاں کر کے فرار ہو گئے، پولیس بے بس ہو گئی۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق لاہور کے علاقے لیاقت آباد میں شبیر نامی شہری کی فیملی کے ساتھ واردات ہوئی، مانگا منڈی میں ماجد نامی شہری کا گھر لوٹ لیا گیا، گلشن راوی میں مجید نامی شہری جب کہ موچی گیٹ میں محمود نامی شہری کے گھروں کا صفایا کیا گیا۔

پولیس رپورٹ کے مطابق لاہور کے علاقے مغل پورہ میں فراز، چوہنگ میں بشیر کے گھروں میں ڈاکے ڈالے گئے، گڑھی شاہو میں اعجاز نامی شہری کی فیملی کے ساتھ واردات ہوئی، جب کہ مسلم ٹاؤن، جنوبی چھاؤنی اور شفیق آباد میں گاڑیاں چوری کی گئیں۔

لاہور میں ڈکیتی اور راہزنی کی وارداتوں میں اضافہ، وجہ سامنے آ گئی

پولیس کا کہنا ہے کہ لاہور کے علاقوں نواب ٹاؤن، ریس کورس، سرور روڈ، نو لکھا، مستی گیٹ، لار ی اڈہ اور دیگر کئی علاقوں سے موٹر سائیکلیں چوری کی گئی ہیں۔

یاد رہے کہ گزشتہ روز ہی اے آر وائی نیوز کے نمایندے نے رپورٹ دی تھی کہ پنجاب حکومت اب تک 5 آئی جی تبدیل کر چکی ہے، پولیس کے افسران میں بھی بڑے پیمانے پر اکھاڑ پچھا ڑ کی گئی ہے، تاہم صوبائی دارالحکومت لاہور میں جرائم بڑھتے ہی جا رہے ہیں، نمایندے کے مطابق لاہور میں ڈکیتی اور راہزنی کی 30 سے 40 وراداتیں روز کا معمول بن گئی ہیں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں