اتوار, مئی 19, 2024
اشتہار

پیپلزپارٹی قیادت کا ناراض دوستوں کو منانے کا فیصلہ ، دعوت نامہ ارسال

اشتہار

حیرت انگیز

اسلام آباد : پیپلز پارٹی نے اعتزاز احسن اور لطیف کھوسہ کو سی ای سی اجلاس کا دعوت نامہ ارسال کردیا ،پی پی قیادت سی ای سی میں اعتزاز احسن، لطیف کھوسہ کی شرکت کی خواہشمند ہے۔

تفصیلات کے مطابق پیپلزپارٹی قیادت نے ناراض دوستوں کو منانے کا فیصلہ کرلیا ، پی پی زرائع نے کہا ہے کہ اعتزاز احسن، لطیف کھوسہ کو سی ای سی اجلاس کا دعوت نامہ ارسال کردیے ، دونوں کو دعوت نامے موصول ہو گئے ہیں۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ پی پی قیادت کی ہدایت پر اعتزاز احسن، لطیف کھوسہ کو مدعو کیا گیا ہے،پی پی قیادت سی ای سی میں اعتزاز احسن، لطیف کھوسہ کی شرکت کی خواہشمند ہے ساتھ ہی اعتزاز احسن، لطیف کھوسہ سے آئینی و قانونی امور پر معاونت چاہتی ہے۔

- Advertisement -

آصف زرداری ، بلاول بھٹو سی ای سی اجلاس کی صدارت کریں گے، اعتزاز احسن، لطیف کھوسہ نے سی ای سی کے دعوت نامہ قبول کر لئے ہیں تاہم اعتزاز احسن نے سی ای سی میں شرکت بارے تاحال فیصلہ نہیں کیا جبکہ لطیف کھوسہ کی بزریعہ ویڈیو لنک پر سی ای سی میں شرکت کا امکان ہے۔

ذرائع نے کہا ہے کہ سردار لطیف کھوسہ چودہ ستمبر کو اسلام آباد میں ہوں گے اور بالمشافہ سی ای سی میں شرکت سے گریزاں ہیں کیونکہ کو سی ای سی اجلاس میں بدمزگی کا خدشہ ہے، گزشتہ سی ای سی میں اعتزاز احسن کے ساتھ بدمزگی کا واقعہ پیش آیا تھا۔

آصف زرداری سی ای سی میں شرکت کیلئے جلد لاہور پہنچیں گے، پیپلزپارٹی سی ای سی کے بعد چند روز کیلئے لاہور میں قیام کرے گی، سی ای سی کو الیکشن کمیشن سے ملاقات پر بریفنگ دی جائے گی اور ن لیگ کی پی پی مخالف بیان بازی معاملہ زیر غور آئے گا۔

حلقہ بندیوں کے باعث الیکشن میں ممکنہ تاخیر کے معاملے سمیت سیاسی جماعتوں سے رابطوں سمیت مختلف آپشنز پر غور ہو گا اور سی ای سی الیکشن حکمت عملی، مستقبل کا لائحہ عمل طے کرے گی

الیکشن سے قبل عوامی رابطہ مہم کیلئے حکمت عملی طے ہو گی، مرکزی مجلس عاملہ میں اے پی سی بلانے کی تجویز زیرغور آئے گی ، لاہور میں سی ای سی کا مقصد پنجاب میں پارٹی کو فعال کرنا ہے۔

Comments

اہم ترین

جہانگیر خان
جہانگیر خان
جہانگیر خان اے آر وائی نیوز اسلام آباد کے نمائندے ہیں۔ وہ پارلیمانی امور، صحت، کشمیر، جی بی اور پیپلز پارٹی سے متعلق خبریں رپورٹ کرتے ہیں۔

مزید خبریں