The news is by your side.

Advertisement

بھارت: شہر پر خوں خوار درندے کا خوف (ویڈیو)

حیدرآباد: بھارتی شہر حیدرآباد میں ایک تیندوے کا خوف 5 ماہ تک طاری رہا، جس کے بعد آخر کار محکمہ جنگلات کے اہل کاروں نے اسے زندہ پکڑ لیا۔

تفصیلات کے مطابق حیدرآباد میں گزشتہ پانچ ماہ سے ایک خوں خوار تیندوے نے ہل چل مچائے رکھی تھی، محکمہ جنگلات کے اہل کاروں کے ساتھ آنکھ مچولی کھیلنے والا یہ تیندوا گزشتہ شب پکڑ میں آ گیا۔ تیندوے نے انسانوں اور جانوروں پر متعدد حملے کیے تھے۔

اس کامیاب کارروائی میں محکمہ جنگلات کے اہل کاروں کے ساتھ راجندر نگر پولیس نے بھی مدد کی، جنگلی درندے کو پکڑنے کے لیے ایک پنجرہ رکھا گیا تھا جس میں چالاک تیندوا آخر کار پھنس گیا۔

رپورٹس کے مطابق اس تیندوے نے گزشتہ روز ایک اور شکار کے دوران گائے کے دو بچھڑے ہلاک کر دیے تھے۔

تیندوا والمتری کے علاقے میں ایک ماہ قبل ایک سرکاری ٹریننگ اینڈ ریسرچ سینٹر کے قریب دکھائی دیا تھا، محکمہ جنگلات کی ٹیم نے اسے پکڑنے کے لیے والمتری اور قریب کے علاقوں میں پنجرے رکھ دیے، جس میں سے ایک میں آخر کار وہ پھنس گیا۔

پکڑے گئے تیندوے کے بارے میں فیصلہ کیا گیا ہے کہ اسے جنگل میں چھوڑا جائے گا تاہم اس سے قبل چند دن کے لیے اسے نہرو زولوجکل پارک میں رکھا جائے گا۔

رپورٹس کے مطابق تیندوا پہلی بار 14مئی کو راجندر نگر میں نظر آیا تھا جس سے علاقے کے لوگوں میں بے چینی اورسنسنی پھیل گئی تھی، تب سے وہ محکمہ جنگلات کے اہل کاروں سے آنکھ مچھولی کھیل رہا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں