The news is by your side.

Advertisement

لاہور سفاری پارک میں غصے سے بھرے شیر کا فوٹوگرافر پر حملہ

لاہور کے سفاری پارک میں ایک دل دہلا دینے والا واقعہ پیش آیا جب ایک خونخوار شیر نے اپنی تصویر کھینچنے والے فوٹو گرافر پر مشتعل ہو کر حملہ کردیا۔ حملے میں فوٹوگرافر تو بچ گیا، تاہم شیر کے حملے کا منظر کیمرے میں ریکارڈ ہوگیا جو نہایت خوفناک لگتا ہے۔

لاہور کے سفاری پارک میں چند غیر ملکی افراد نے ببر شیر کی اس وقت تصاویر کھینچنے کی کوشش کی جب وہ اپنا تازہ شکار کیا ہوا جانور تناول کر رہا تھا۔

غیر ملکیوں نے خاموشی کا بالکل خیال نہ رکھا اور شور شرابے اور ہلچل سے شیر ان کی طرف متوجہ ہوگیا۔

مزید پڑھیں: شیر نے اپنے نگہبان کو حملہ کر کے مار ڈالا

اسے اپنے کھانے کے دوران یہ مداخلت بے جا بالکل پسند نہ آئی اور پہلے تو اس نے ان اجنبیوں کو خوفناک نگاہوں سے گھورا، اس کے بعد حملے کی نیت سے تیزی سے فوٹو گرافر کی طرف دوڑ لگادی۔

ایک بھاری بھرکم شیر کا خطرناک ارادوں کے ساتھ سامنے سے بھاگتے آںے کا منظر کیمرے میں ریکارڈ ہوگیا جو نہایت دل دہلا دینے والا ہے۔

خوش قسمتی سے فوٹو گرافر ایک باڑھ کے پیچھے تھا اور حملے کی نیت سے آنے والا شیر اسے باڑھ سے ٹکرا گیا، تاہم باڑھ کو لگنے والا جھٹکا اور شیر کے آنے کا خوف اتنا شدید تھا کہ فوٹو گرافر اور اس کا کیمرا جھٹکے سے نیچے گر گیا۔

جب شیر نے اپنا حملہ ناکام ہوتے دیکھا تو وہ غصے سے گھورتے ہوئے پلٹ گیا۔

فوٹو گرافر کے اوسان بحال ہوئے تو اس نے ہنسنا شروع کردیا، تاہم اسے اس بات کا یقیناً اندازہ ہوگا کہ وہ کس طرح بال بال بچا ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں