The news is by your side.

Advertisement

تیسرا ون ڈے :‌ نیوزی لینڈ نے پاکستان کو 3 وکٹوں سے شکست دے دی

آکلینڈ: ایڈن پارک میں جاری تیسرے اور آخری ون ڈے میں نیوزی لینڈ نے پاکستا ن کو 3 وکٹوں سے شکست دے کر سریز0-2سے اپنے نام کر لی۔

آخری ون ڈے میچ بارش کے باعث 43 اوورز تک محدود کر دیا گیاہے اور ڈک ورتھ لوئس میتھڈ کے مطابق نیوزی لینڈ کو جیت کیلئے مقررہ اوورز میں263رنز کا ہدف درکار ہے۔

اکلینڈ میں کھیلے جانےوالے میچ کا ٹاس پاکستان نے جیت کر پہلے بیٹنگ کرنے کا فیصلہ کیا،ایک بار پھر قومی اوپنرز احمد شہزاد اور اظہر علی ناکام رہے اور صرف بیس رنز پر دونوں پویلین لوٹ کر ٹیم کو مشکلات میں چھوڑ گئے،جس کے بعد محمد حفیظ اور بابر اعظم نے ذمہ درانہ بیٹنگ کرتے ہوئے ایک سو چونتیس رنز کا اضافہ کیا۔

حفیظ چھیتر اور بابر تیراسی رنز بنا کر آوٹ ہوئے، سرفراز نے اکتالیس رنز کی اننگز کھیلی۔ قومی ٹیم پورے پچاس آورز بھی نہ کھیل سکی اور اڑتالیسویں اوور میں دو سو نوے رنز بناکر پویلین لوٹ گئی۔نیوزی لینڈ کی جانب سے ٹرینٹ بولٹ اور ہینری نے دو دو کھلاڑیوں کو آوٹ کیا۔

ہدف کے تعاقب میں نیوزی لینڈ کی بیٹنگ جاری ہے، کپتان مککلم بغیر کوئی رنز بنائے عامر کی گیند پر آوٹ ہوگئے، انجری کے بعد آخری میچ میں واپس آنے والے کیوی کپتان برینڈن میککلم کے قدم عامر نے اپنے اوور کی پہلی ہی گیند پر اکھاڑدیئے، میککلم صفر پر آؤٹ ہوئے، ولیم سن چوراسی اور گپٹل بیاسی رنز بناکر اظہر علی کا شکار بنے۔

malik wicket

azhar 3rd wicket

ایک سو اٹھاسی رنز پر عامر نے نیوزی لینڈکی دوسری اہم وکٹ بھی اڑادی، پہلے ون ڈے کے ہیرو نکول کو عامر نے پانچ رنز پر چلتا کردیا، عامر نے آٹھ اوورز کرائے اور صرف ستائیس رنز دے کر دو اہم شکار کئے۔

واضح رہے کہ تیسرے ون ڈے میں بارش کے باعث میچ کچھ دیر کیلئے روک دیا گیا ہے میچ کچھ دیر میں دوبارہ شروع ہونے کا امکان ہے نیوزی لینڈ کو جیت کیلئے اکیاسی رنز جبکہ پاکستان کو پانچ وکٹیں درکار ہیں ۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں