The news is by your side.

Advertisement

بھارتی فوج کی ایل او سی پرفائرنگ،بچی سمیت 1شہری شہید

راولپنڈی : بھارتی سیکیورٹی فورسز کی ایل اوسی پر پاکستانی علاقوں میں دو مختلف مقامات پر بلااشتعال فائرنگ کے نتیجے میں بچی سمیت 1شہری جاں بحق جبکہ7افراد زخمی ہوگئے۔

تفصیلات کےمطابق پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ آئی ایس پی آر کے مطابق بھارتی سیکیورٹی نے ورکنگ باؤنڈری پر جنگ بندی کی خلاف ورزی کرتے ہوئے چوپرار اور ہرپال سیکٹر میں پاکستانی علاقوں پرفائرنگ کی جس کا پنجاب رینجرز کے اہلکاروں نےبھر پور جواب دیا۔

آئی ایس پی آر کا کہنا ہےکہ بھارتی فورسز کی بلااشتعال فائرنگ کے نتیجے میں ڈیرھ سالہ بچی ہانیہ اور محمد لطیف شہید جبکہ 7شہری زخمی ہوگئے جنہیں سی ایم ایچ اسپتال سیالکوٹ منتقل کردیاگیا۔

مزیدپڑھیں:بھارتی فوج کی فائرنگ سے کوئی جانی نقصان نہیں ہوا، آئی ایس پی آر

خیال رہے کہ 22 اکتوبر کو بی ایس ایف نےایل اوسی پر متعدد پاکستانی فوجی اہلکاروں کو نشانہ بنانے کے دعویٰ کیا تھا تاہم پاکستان نے بھارت کے ان دعوؤں کو مسترد کردیا تھا۔

مزید پڑھیں:بھارتی افواج کی شکر گڑھ سیکٹر پر بلا اشتعال فائرنگ

یاد رہے کہ اسے قبل 21 اکتوبرکو بھارتی فوج کی جانب سے شکر گڑھ سیکٹر پر بلااشتعال فائرنگ کی گئی، پاکستان رینجرز نے مؤثر جواب دیتے ہوئے دشمن کی توپیں خاموش کرادیں تھیں۔

واضح رہےکہ گزشتہ روز ترجمان دفتر خارجہ نفیس ذکریا کا ہفتہ وار میڈیا بریفنگ کے دوران کہنا تھا کہ ہندوستان کی جانب سے ایل او سی پر بلا اشتعال فائرنگ اور گولہ باری کے 90 سے زائد واقعات ہو چکے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں