The news is by your side.

Advertisement

کیپٹن صفدر و دیگر کےنام تمام جائیدادوں کی طویل فہرست ‏

لاہور: آمدن سے زائد اثاثہ جات کیس میں کیپٹن(ر) صفدر کے خلاف نیب لاہور متحرک ہوگیا، نیب نے ‏کیپٹن(ر) صفدر کو 10مارچ کی صبح 11 بجےطلب کرلیا۔

لاہور نیب نےکیپٹن(ر) صفدر کی طلبی سےمتعلق نوٹس جاری کر دیا ہے۔ کیپٹن صفدر و دیگر ‏کےنام تمام جائیدادوں کی طویل فہرست جاری کرتے ہوئے ان سے پراپرٹیز کی تفصیلات طلب کر لی ‏ہیں۔

نیب نے کیپٹن صفدر کے مبینہ فرنٹ مین کےنام پراپرٹیز کی تفصیلات فراہم کرنےکی ہدایات بھی ‏جاری کرتے ہوئے سندرانڈسٹریل اسٹیٹ کے قریب کیپٹن صفدر کے نام فلورمل کی تفصیلات طلب ‏کر لی ہیں۔

ذرائع کے مطابق موضع مال پر مریم نواز کے نام337کنال اور 12مرلہ اراضی کی تفصیلات، موضع ‏بدو میں 62کنال اور 2مرلہ اراضی کی تفصیلات، موضع اسیل لکھووال میں14کنال اور ایک مرلہ ‏اراضی کی تفصیلات بھی طلب کی ہیں۔

اسی طرح تحصیل رائیونڈ میں200کنال اراضی بھی مانگی گئی تفصیلات میں شامل ہیں۔ کیپٹن صفدر ‏کے نام موضع بدو میں20کنال اراضی، موضع لکھووال، لاہور میں دیگر 30 تا40 کنال اراضی بھی ‏شامل ہیں۔

کیپٹن صفدرکےنام تحصیل رائیونڈمیں42کنال اراضی، سندر روڈپرمریم نواز کےنام 109 ایکڑاراضی کی ‏تفصیلات، سقاایگری کلچرفارم، جیواسٹیٹ فارم ہاؤس کی تفصیلات ہمراہ لانےکی ہدایت کی گئی ‏ہے۔

کیپٹن صفدر کو رزرعی، رہائشی، کمرشل جائیدادوں کی تفصیلات ساتھ لانےکی ہدایت کی گئی ہے۔ ‏نوٹس میں صفدر کے اہلخانہ، بےنامی دار، اور مبینہ فرنٹ مین کےنام موجود ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں