17.1 C
Ashburn
ہفتہ, مئی 25, 2024
اشتہار

انتہائی موٹے افراد حیران کن طور پر کیسے اسمارٹ ہوگئے؟

اشتہار

حیرت انگیز

نیویارک : موٹے افراد نے اپنا کئی کلو وزن کم کرکے سب کو اتنا حیران کر دیا کہ اب وہ پہچانے ہی نہیں جارہے تھے۔

موٹاپا دنیا بھر میں ہونے والی اموات کے بڑے اسباب میں سے ایک ہے، تاہم موٹاپا ایسی چیز نہیں جس سے چھٹکارا حاصل نہ کیا جاسکے لیکن مسلسل محنت اور مستقل مزاجی اس کیلئے سب سے اہم کام ہے۔

موٹاپے کو ختم کرنے یا اپنا اضافی وزن کم کرنے کے لیے آج کل جہاں مارکیٹ میں کئی دوائیں دستیاب ہیں، وہیں اس مسئلے کو جسمانی ایکسر سائز کے ذریعے بھی حل کیا جاتا ہے۔

- Advertisement -

پاکستان سمیت دنیا بھر میں جسمانی فٹنیس یا وزن کو کم کرنے کے لیے ایکسرسائز اور جم سینٹرز موجود ہیں، جو یقیناً صحت بہتر بنانے میں مددگار ہوتے ہوں گے۔

اس حوالے سے ’بورڈ پانڈا ویب سائٹ‘نے وزن میں حیران کن کمی کرنے والے خواتین اور مردوں کی نئی اور پرانی تصاویر کو اپنے صارفین کیلئے جمع کیا ہے جس کو دیکھ کر یقیناً آپ کو بھی خوشگوار حیرت ہوگی۔

Exercise
اس پہلی تصویر میں وہ امریکی میاں بیوی ہیں جنہوں نے دوائیوں اور ایکسر سائز ٹرینر کے بغیر محض ایک سال کے اندر 180 کلو سے زائد وزن کم کرکے دنیا کو حیران کردیا۔

امریکی ریاست انڈیانا سے تعلق رکھنے والی خاتون لیشی ریڈ کا شادی کے وقت مجموعی وزن 215 کلو گرام سے زائد تھا جب کہ ان کے شوہر ڈینی ٹپڈ کا وزن بھی شادی کے وقت 127 کلو گرام تھا۔

 Weight

اس کے علاوہ دوسری تصویر میں موجود اس لڑکی نے اپنا وزن 94 کلو گرام سے 41 کلو کم کیا اب کا اس کا مجموعی وزن 53 کلو رہ گیا ہے۔ اس کے علاوہ دیگر تصاویر میں بھی ایسے ہی لوگ ہیں جو بہت زیادہ محنت اور مشقت کے بعد خود کو نارمل کرنے میں کامیاب ہوئے۔

Lost

Ends

اس راز کو جاننے کیلئے بور پانڈا نے رجسٹرڈ غذائی ماہرین اور ٹرینرز ٹامی اور لیسی سے رابطہ کیا اور ان سے قیمتی مشورے لیے۔

Goal

Maintaining

اعداد وشمار کے مطابق بہت سے لوگ وزن میں کمی کی کوشش میں پہلی بار ناکام ہوجاتے ہیں، اس لیے ہم جاننا چاہتے تھے کہ لوگ اس کے بارے میں کیا غلط سمجھتے ہیں۔

Hard Work

Progress

جس کے جواب میں ان کا کہنا تھا کہ وزن میں کمی کے حوالے سے سب سے بڑی غلط فہمیوں میں سے ایک یہ ہے کہ آپ کو خود کو بھوکا رکھنا پڑتا ہے یا ہمیشہ بھوکا محسوس کرنا پڑتا ہے یا اپنے پسندیدہ کھانے کو مکمل طور پر ختم کرنا پڑتا ہے ایسا بالکل نہیں ہونا چاہیے!

Wife

Most Days

انہوں نے بتایا کہ کھانا کھانے سے متعلق ہم اپنے کلائنٹس کی حوصلہ افزائی کرتے ہیں کہ وہ غذائیت سے بھرپور لیکن کم کیلوریز والی غذائیں جیسے سبزیاں و دالیں وغیرہ شوق سے کھائیں، جو طویل مدتی پائیدار وزن میں کمی کے رازوں میں سے ایک ہے۔

Much Better

From 410 Lbs To 210 Lbs. 200 Lbs Lost. All I Want For Christmas Is Happiness, Health, And Gains! 3 Years Of Work And Still Going

ماہرین نے موٹے افراد کو متنبہ کیا کہ ہوشیار رہیں اور فضول غذاؤں کا شکار نہ ہوں، اگر کوئی مخصوص غذا کھانے سے آپ کا وزن بہت تیزی سے کم ہوتا ہے تو اس غذا کو برقرار رکھنا بہت مشکل ہوجائے گا اور جیسے ہی آپ دوبارہ معمول کے مطابق کھانا شروع کریں گے تو آپ کا وزن مزید بڑھ کر واپس آجائے گا۔

Tomorrow

Fasting

کم کیلوریز والی غذائیں آپ کے میٹابولزم کو سست کردیں گی کیونکہ جب آپ وزن کم کریں گے تو آپ پٹھوں کے ساتھ ساتھ چربی کا بھی خاتمہ ہوگا۔

Comments

اہم ترین

ویب ڈیسک
ویب ڈیسک
اے آر وائی نیوز کی ڈیجیٹل ڈیسک کی جانب سے شائع کی گئی خبریں

مزید خبریں