The news is by your side.

Advertisement

مائرہ خان کی ایک اور ڈانس ویڈیو نے سوشل میڈیا پر ہلچل مچادی

لاہور : پاکستانی فلم انڈسٹری کی معروف اداکارہ ماہرہ خان کی ایک اور ڈانس ویڈیو نے سوشل میڈیا پر ہلچل مچادی، اس سے قبل بھی ماہرہ کی ڈیزائنر حسن شہریار خان کے ساتھ ڈانس ویڈیو وائرل ہوئی تھی۔

تفصیلات کے مطابق پاکستانی اداکارہ ماہرہ خان نے اپنے دوست کی شادی پر ڈانس کیا، جس کی ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی، ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ ماہرہ گانے پر رقص کرتے ہوئے نظر آرہی۔

ماہرہ خان نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ انسٹاگرام پر صبح کی خوبصورت سیلفی پوسٹ کرتے ہوئے کہا فرانسیسی زبان میں دسمبر کو خوش آمدید کہا۔

 

View this post on Instagram

 

Bonjour Décembre 🍡

A post shared by Mahira Khan (@mahirahkhan) on

یاد رہے گذشتہ ماہ کے آغاز میں بھی پاکستانی اداکارہ ماہرہ خان نے اپنے دوست کی مہندی میں ڈیزائنر حسن شہریار خان کے ساتھ ڈانس کیا تھا، جس کی ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہوئی تھی۔

حسن شہریار خان نے اپنے انسٹاگرام اکاؤنٹ پر ویڈیو شیئر کی اور لکھا تھا کہ میں اور ماہرہ خان دوست کی مہندی کی تقریب میں میڈم نور جہاں کے گانے پر رقص کررہے ہیں۔

اس سے قبل فرانس کے دارالحکومت پیرس میں پاکستانی سپر اسٹار ماہرہ خان کے ڈانس کی ویڈیو وائرل ہوئی تھی، ماہرہ نے لبنانی اداکارہ کے ساتھ ڈانس کیا تھا۔

خیال رہے پاکستان کی نامور اداکارہ ماہرہ خان کو اقوام متحدہ کے ہائی کمیشن برائے مہاجرین کی خیرسگالی سفیر مقرر کیا گیا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں