لیحہ لودھی سی پیک ترقی پذیرممالک کےدرمیان شراکت داری کی روشن مثال ہے، ملیحہ لودھی
The news is by your side.

Advertisement

سی پیک ترقی پذیرممالک کےدرمیان شراکت داری کی روشن مثال ہے، ملیحہ لودھی

نیویارک : پاکستان کی مستقل مندوب ملیحہ لودھی کا کہنا ہے کہ سی پیک ترقی پذیرممالک کےدرمیان شراکت داری کی روشن مثال ہے، ترقی پذیرممالک میں سرمایہ کاری سےعالمی ترقی کی رفتارمیں اضافہ ہوگا۔

تفصیلات کے مطابق نیویارک میں اقوام متحدہ میں پاکستان کی مستقل مندوب ملیحہ لودھی نے خطاب کرتے ہوئے کہا سی پیک ترقی پذیرممالک کےدرمیان شراکت داری کی روشن مثال ہے، سی پیک سے خطے میں خوشحالی آئےگی۔

ملیحہ لودھی کا متوسط آمدنی والے ممالک کو درپیش چیلنجز پر اقوام متحدہ میں کہنا تھا کہ دنیاکی 73فیصد غریب آبادی متوسط آمدنی والےترقی پذیر ممالک میں رہتی ہے، غربت کا خاتمہ کئےبغیر پائیدار اور دیرپا ترقی کا حصول ممکن نہیں۔

پاکستانی سفیر نے کہا ترقی پذیرممالک میں سرمایہ کاری سےعالمی ترقی کی رفتارمیں اضافہ ہوگا۔

یاد رہے چند روز قبل اقوام متحدہ میں پاکستان کی مستقل مندوب ملیحہ لودھی نے اقوام متحدہ اور شنگھائی تعاون تنظیم کے مابین شراکت داری پر اظہار خیال کرتے ہوئے کہاتھا  کہ پاکستان عالمی معاملات میں یکطرفہ نظریات اور سوچ کا مخالف ہے۔ علاقائی تعاون اور باہمی روابط کا فروغ پاکستان کی ترجیحات میں شامل ہے۔

ملیحہ لودھی کا کہنا تھا کہ ایس سی او منفی قومیت پرستی اور نئی سامراجی سوچ کے خلاف اہم پلیٹ فارم ہے۔ شنگھائی تعاون تنظیم نے امن و سلامتی اور ترقی کے لیے گراں قدر کام کیا۔

اس سے قبل پاکستان کی سفیر ملیحہ لودھی نے کہا تھا کہ پاکستان اصولوں پر سلامتی کونسل میں اصلاحات کا حامی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں