The news is by your side.

Advertisement

مسئلہ کشمیر کے حل کے بغیر خطے میں پائیدار امن ممکن نہیں، ملیحہ لودھی

نیویارک : اقوام متحدہ میں پاکستان کی مستقل مندوب ملیحہ لودھی نے کہا ہے کہ مسئلہ کشمیر کو حل کیے بغیر خطے میں پائیدار امن کا خواب شرمندہ تعبیر ہونا ممکن نہیں.

اقوام متحدہ میں پاکستان کی مستقل مندوب ملیحہ لودھی جنرل اسمبلی میں خطاب کررہی تھیں انہوں نے کہا کہ پاکستان خطے میں امن کو خواہاں ہے اور اس کے لیے اپنا کردار ادا کررہا ہے.

انہوں نے مطالبہ کیا کہ عالمی برادری کشمیری عوام کی صورت حال پر ہنگامی ایکشن لے اور بھارت کو انسانیت سوز مظالم کرنے سے باز رکھے اور پلیٹ گنز کے استعمال پر پابندی عائد کی جائے.

ملیحہ لودھی کا کہنا تھا کہ سیاسی تنازعات حل کیے بغیردنیا میں دیرپا امن ممکن نہیں ہے اس لیے عالمی برادری کو مسئلہ کشمیر کا حل اقوام متحدہ کی قراردادوں کے مابق حل کیا جائے اور کشمیریوں حق خو د ارادیت دیا جائے.

انہوں نے مزید کہا کہ اسلام فوبیا اور تعصب کے گرد دیوار کھڑی کرنے کی ضرورت ہے ،عالمی برادری کشمیر، فلسطین کے عوام سے تاریخی ناانصافی دور کرنے میں مدد کرے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں