The news is by your side.

Advertisement

دبئی، گاڑی پارک کرنے پر جھگڑا، نوجوان نے خاتون کا ہاتھ توڑ دیا

دبئی: متحدہ عرب امارات کی ریاست دبئی میں گاڑی پارک کرنے پر جھگڑا ہوا جس پر نوجوان نے خاتون کا ہاتھ توڑ دیا۔

عرب میڈیا کے مطابق دبئی میں مقیم غیرملکی نوجوان نے شاپنگ مال کے پارکنگ ایریا میں گاڑی کھڑی کرنے پر جھگڑے کے دوران خاتون کو بدترین تشدد کا نشانہ بنا کر اس کا ہاتھ توڑ دیا، پولیس نے ملزم کو گرفتار کرلیا۔

رپورٹ کے مطابق متاثرہ خاتون پارکنگ ایریا میں غلط لین میں چلی گئی تو اس نے گاڑی صحیح طریقے سے پارک کرنے کے لیے ریورس کی تو وہاں موجود گاڑی میں بیٹھا نوجوان اپنی گاڑی پارک کرنے کے لیے ہارن دینے لگا۔

خاتون نے اسے انتظار کرنے کوکہا اس پر نوجوان خاتون کا مذاق اڑانے لگا، عرب خاتون نے جب نوجوان کو مذاق اڑاتے دیکھا تو گاڑی سے اتر کر اس کے پاس گئی اور پوچھا کہ وہ اس کی بے عزتی کیوں کررہا ہے۔

ملزم بھی گاڑی سے باہر نکل آیا اور خاتون کو دھکا دے کر نیچے گرادیا، خاتون نے ملزم کی گاڑی کی نمبر پلیٹ کی تصویر کھینچنے کی کوشش کی تاکہ پولیس کو شکایت درج کراسکے۔

مزید پڑھیں: ابوظبی، نشے میں دھت خاتون کا پولیس اہلکار پر حملہ

غیرملکی نوجوان یہ دیکھ کر مشتعل ہوگیا اور خاتون پر تشدد کرکے اس کا ہاتھ توڑ دیا، خاتون کی چیخ و پکار پر وہاں لوگ جمع ہوگئے اور نوجوان کو روکنے کی کوشش کی تو وہ موقع سے فرار ہوگیا۔

بعدازاں خاتون کو اسپتال منتقل کیا گیا جہاں ڈاکٹروں سے اسے بتایا کہ اس حملے کے باعث اس کے ہاتھ کی ہڈی ٹوٹ گئی ہے۔

عرب خاتون نے عدالت میں موقف اختیار کیا کہ ہاتھ میں فریکچر کے سبب اسے نوکری سے بھی نکال دیا گیا ہے۔

شاپنگ مال کی پارکنگ میں نصب کیمرے کی ویڈیو بھی عدالت میں پیش کی گئی، اس واقعے کی اگلی سماعت کچھ روز کے لیے ملتوی کردی گئی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں