The news is by your side.

Advertisement

دروازے پر ’’بھوت‘‘ کی موجودگی نوجوان الٹے پاؤں بھاگ نکلا

جب تنہا شخص کسی مکان میں موجود ہو اور عجیب و غریب آوازیں سنای دیں تو وہ خوفزدہ ہوتا ہے اور ڈر کے مارے ادھر اُدھر دھیان بٹانے کی کوشش کرتا ہے لیکن اگر آواز کے ساتھ اندھیرے میں چھلکتی ہوئی ایک خوفناک شکل نظر آجائے تو اس کے اوساط خطا ہوجاتے ہیں۔

سوشل میڈیا پر ایک تصویر وائرل ہورہی ہے، گھر میں موجود شخص کا کہنا تھا کہ اس کے کچن سے عجیب و غریب آواز آرہی تھیں اسی اثنا اس نے ایک خوفناک شکل دیکھ لی جسے دیکھ کر اس نے وہاں سے بھاگنے میں عافیت جانی۔

مذکورہ شخص کے مطابق دروازے کے پیچھے چھپی ہوئی ایک عجیب سی شخص کو دیکھ کر وہ حیرت زدہ رہ گیا اور اسے وہاں رہتے ہوئے اپنی زندگی مشکل میں دکھائی دی اور فلیٹ سے باہر نکل گیا۔

مذکورہ شخص نے اسی کیفیت میں تصویر کھینچی جس میں دیکھا جاسکتا ہے کہ کچھ باورچی خانے کے دروازے کے پیچھے چھپی ہوئی ایک لرزہ خیز شخصیت دکھائی دے رہی ہے۔

یہ تصویر پہلے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر پوسٹ کی گئی اب دوسرے سوشل میڈیا پلیٹ فارمز پر اسے وسیع پیمانے پر شیئر کیا ہے، اس کیپشن کے ساتھ ’میرے باورچی خانے سے نلکوں اور شور کی آوازوں کے بعد میں نے تصویر کھینچی اور اسے دیکھا۔‘

مذکورہ شخص نے لکھا کہ ’وہ فلیٹ میں تین دوستوں کے ساتھ موجود تھا لیکن جب تصویر کھینچی گئی تو وہ گھر میں اکیلا تھا اور باورچی خانے میں عجیب و غریب تصویر دیکھ کر حیرت زدہ رہ گیا۔

سوشل میڈیا صارفین کا کہنا ہے کہ ’کسی نے مذاق کیا ہے یہ یا اس شخص نے تصویر اچھی طرح سے ایڈٹ کی ہے تاکہ سوشل میڈیا پر یہ تصویر وائرل ہوسکے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں