The news is by your side.

Advertisement

لاہور موٹر وے کے قریب پولیس چیک پوسٹ کے پاس نوجوان ڈاکوؤں کے ہاتھوں شدید زخمی

لاہور: موٹر وے کے قریب ٹھوکر نیاز بیگ پر پولیس چیک پوسٹ کے پاس ایک نوجوان ڈاکوؤں کے ہاتھوں شدید زخمی ہو گیا، پولیس نے کارروائی سے انکار کر دیا۔

تفصیلات کے مطابق لاہور موٹر وے کے قریب ٹھوکر نیاز بیگ پر نوجوان کو ڈاکوؤں نے گھیر لیا، مسلح ڈاکو نوجوان کو شدید زخمی کر کے قیمتی سامان لے کر فرار ہو گئے، ڈاکوؤں نے نوجوان کے گلے میں پھندا ڈال کر چاقو کے وار کیے۔

نوجوان علی جاوید جھنگ سے لاہور آ رہا تھا کہ ٹھوکر نیاز بیگ کے پاس گاڑی سے اتر کر دوسری سواری لینے لگا، تاہم اسے ڈاکوؤں نے گھیر لیا، ڈاکوؤں نے اسے زمین پر لٹا کر گلے میں پھندا ڈالا اور چاقو کے وار سے شدید زخمی کر دیا۔

زخمی نوجوان جائے واردات سے تقریباً سو قدم کے فاصلے پر موجود پولیس چیک پوسٹ پہنچا، تاہم پولیس اہل کاروں نے فوری کارروائی کی بجائے نوجوان کو 1000 روپے تھما دیے، زخمی نوجوان دُہائیاں دیتا رہا لیکن پولیس اہل کار فوری کارروائی سے انکاری رہے۔

زخمی نوجوان کے بھائی عمر جاوید نے بتایا کہ پولیس اہل کاروں نے بھائی سے کہا ابھی 1000 روپے لے کر گھر جاؤ کل ایف آئی درج کرانا۔ ان کا کہنا تھا کہ میرے بھائی کو پولیس چیک پوسٹ کے قریب چاقو کے وار کر کے شدید زخمی کیا گیا، لیکن پولیس اہل کار مدد کی بجائے روایتی سستی کا مظاہرہ کرتے رہے۔

عمر جاوید کے مطابق ڈاکو ان کے بھائی سے موبائل، پیسے اور لیپ ٹاپ لے کر فرار ہوئے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں