The news is by your side.

Advertisement

امریکا میں اڑتے ہوئے شخص نے لوگوں کو خوفزدہ کردیا، ویڈیو وائرل

نیو یارک : امریکا کی اہم عمارت ٹائمز اسکوائر کے اطراف اڑنے والے شخص کو دیکھ کر لوگوں کے منہ حیرت  اور خوف سے کھلے رہ گئے۔ سوشل میڈیا پر ویڈیو وائرل ہوگئی۔

امریکی شہر نیو یارک میں ایک حیرت انگیز واقعہ پیش آیا جسے دیکھ کر لوگ حیرت زدہ رہ گئے، ایک شخص گزشتہ روز علی الصبح آٹھ پروں والے ڈرون نما آلے پر کھڑا نیو یارک سٹی ٹائمز اسکوائر کے ارد گرد پرواز کرتے دیکھا گیا۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر پوسٹ کی گئی اس ویڈیو دیکھا جاسکتا ہے کہ اس شخص کو سیفٹی ہیلمیٹ پہنے ہوئے "ہوور بورڈ” (ڈرون نما آلے) پر ٹائمز اسکوائر کے گرد اڑتا ہوا دیکھا جاسکتا ہے۔

لوگ اس وقت ہکا بکا رہ گئے جب انہوں نے دیکھا کہ اس شخص نے ہوور بورڈ پر زمین سے کئی فٹ اوپر اڑان بھری ہے۔ اس موقع پر وہاں موجود باسکٹ بال کے سابق کھلاڑی ریکس چیپ مین نے اڑنے والے شخص کی ویڈیو ریکارڈ کرلی اور اسے اپنے اکاؤنٹ سے شیئر کردیا۔

تقریبا 10 سیکنڈ کا کلپ دیکھتے ہی دیکھتے وائرل ہوگیا، اڑنے والے شخص کی شناخت یوٹبر ہنٹر کوولڈ کے نام سے ہوئی ہے۔

ذرائع کے مطابق کوالڈ اسکائی سورفر ہوور بورڈ ایئر کرافٹس کا بانی ہے۔ وہ ہوور بورڈ ہوائی جہاز کی آزمائشی پروازیں خود ڈیزائن کرکے تیار کرتا ہے جو 500 پونڈ (226.7 کلوگرام) وزن اٹھا سکتی ہے۔ ڈیوائس کے بارے میں اس نے میڈیا کو بتایا کہ یہ ایک انتہائی جدید ڈیوائس ہے۔

کوالڈ اسکائی سورفر نے بتایا کہ میں نے اس چیز کو بنانے کے لیے کئی سال ضائع کیے، کم از کم اسے محفوظ طریقے سے اور مناسب طریقے سے استعمال کر نے کے لئے اس ڈیوائس میں حفاظتی آلات بھی لگائے گئے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں