The news is by your side.

Advertisement

روسی شہری نے سڑک کو سوئمنگ پول بنا دیا، دلچسپ ویڈیو وائرل

ماسکو : روسی دارالحکومت میں بارش کے بعد سیلابی صورتحال پیدا ہوئی تو ایک شہری نے شاہراہ کو سوئمنگ پول سمجھ کر سیلابی پانی میں تیراکی شروع کردی۔

روس جیسے سرد ملک میں بھی ہیٹ ویو نے شہریوں کا جینا دوبھر کردیا ہے، مغربی روس کا درجہ حرارت 34 اعشاریہ 9 ڈگری سینٹی گریڈ پر جاپہنچا ہے، جس کے باعث روس میں شدید گرمی کا 120 سالہ ریکارڈ ٹوٹ چکا ہے۔

گزشتہ ہفتے ریکارڈ گرمی پڑنے کے بعد ماسکو میں شدید بارشوں کا سلسلہ شروع ہوا تو ایک ہی روز میں اتنے بادل برسے کہ سڑکیں تالاب بن گئیں۔

روس کے محکمہ موسمیات کے مطابق ماسکو میں ایک روز میں ہونے والی بارش پورے مہینے ہونے والی بارش کا 70 فیصد ہے۔

شہری انتظامیہ نے موسم کی بدترین صورتحال کو دیکھتے ہوئے شہریوں کو گھروں میں رہنے کی درخواست کی ہے لیکن انتبا کے باوجود شہریوں نے سڑکوں کو سوئمنگ پول سمجھ کر اس میں تیراکی شروع کردی ہے۔

مائیکرو بلاگنگ ویب سائٹ ٹوئٹر پر ایک ویڈیو شیئر ہوئی جس میں ایک شخص کو شاہراہ پر جمع بارش کے پانی میں مزے سے تیراکی کرتے دیکھا جاسکتا ہے۔

ویڈیو میں نظر آرہا ہے ایک شخص آرام سے چلتا ہوا آیا اور پھر گھٹنوں تک جمع پانی چھلانگ لگاکر سوئمنگ شروع کردی۔

ٹوئٹر پر شیئر ہونے والی ویڈیو کو اب تک 66 ہزار افراد دیکھ چکے ہیں، صارفین کی جانب سے ویڈیو دلچسپ تبصرے بھی سامنے آرہے ہیں۔

سوشل میڈیا صارفین کو خدشہ ہے کہ اتنی شدید بارش کے بعد سڑکوں پر جمع پانی میں سیورج کا پانی بھی شامل ہوگیا ہوگا جس میں تیراکی کرنا مضر صحت ہوسکتا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں