The news is by your side.

Advertisement

کرین ڈرائیور نے جہاز کس طرح اڑایا؟ ویڈیو دیکھ کر آپ حیران رہ جائیں گے

فلوریڈا: امریکی شہر میامی میں ایک کرین ڈرائیور نے ہوائی جہاز اڑانے کا شوق عجیب طرح سے پورا کیا، جس کی ویڈیو انٹرنیٹ پر وائرل ہوئی اور لوگ اسے دیکھ کر حیران رہ گئے۔

یہ واقعہ امریکی ریاست فلوریڈا کے شہر میامی کے اوپالوکا ایگزیکٹو ایئرپورٹ پر پیش آیا، کھدائی کرنے والی کرین کے ڈرائیور نے ناقابل یقین طریقے سے جہاز کو اڑایا، ایئرپورٹ پر تعینات ایوی ایشن انڈسٹری کے ایک ورکر نے اس منظر کی ویڈیو بنا کر سوشل میڈیا پر ڈال دی، جو نہایت تیزی کے ساتھ وائرل ہو گئی۔

ویڈیو میں دیکھا جا سکتا ہے کہ کرین ڈرائیور نے طیارے کو کرین کے پنجے میں پکڑ کر ہوا میں اس طرح گھمایا جیسے جہاز کو اڑا رہا ہو، اسے اس عمل میں اتنا مزا آیا کہ وہ بار بار جہاز کو ہوا میں گھماتا رہا۔

معلوم ہوا کہ یہ چھوٹا جہاز ناکارہ ہو گیا تھا اور اسے تباہ کیا جانا تھا، ایسے میں کرین ڈرائیور نے سوچا کہ کیوں نہ آخری مرتبہ اس کی اڑان کا کا لطف لیا جائے، فیس بک پر اس کی ویڈیو شیئر ہوئی تو 50 لاکھ لوگوں نے اسے دیکھا۔

ایوی ایشن کے ورکر نے ویڈیو شیئر کرتے ہوئے لکھا کہ یہ آپ کی روزمرہ کی فلائٹ نہیں ہے، بلکہ کوئی ایسا ہے جو اس کام سے بے حد مزا لے رہا ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ وہ ایئرپورٹ کے احاطے میں حال ہی میں اسکریپ کیے گئے بوئنگ 707 کو دیکھنے گیا تھا، لیکن یہ منظر دیکھنے کو ملا۔

یہ ویڈیو جب سے شیئر ہوئی ہے، سوشل میڈیا پلیٹ فارمز پر مسلسل شیئر کی جا رہی ہے، لوگ اس پر عجیب عجیب تبصرے کرتے جا رہے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں