The news is by your side.

Advertisement

احساس پروگرامز سے مستفید ہونیوالے والے لوگوں کا تعین ‌کیسے ہوتا ہے؟

اسلام آباد : معاون حٓصوصی ڈاکٹر ثانیہ نشتر کا کہنا ہے کہ احساس کی چھتری تلے بہت سارے پروگرام جاری ہے ، پروگرامزسے مستفید ہونیوالے والےلوگوں کا تعین سروے سے ہوتا ہے۔

تفصیلات کے مطابق معاون حٓصوصی ڈاکٹر ثانیہ نشتر نے گفتگو احساس کی چھتری تلے بہت سارے پروگرام ہیں ، پروگرامزسے مستفید ہونیوالے والےلوگوں کا تعین سروے سے ہوتا ہے۔

ڈاکٹر ثانیہ نشتر کا کہنا تھا کہ 2021 کے 6ماہ بہت اہم سنگ میل کی حیثیت رکھتے ہیں، احساس پروگرام کی بنیادیں ایک غیرسیاسی نظام پررکھی ہیں ، اس وقت احساس پروگرام پورے ملک میں جاری ہے۔

معاون حٓصوصی نے مزید کہا کوشش کریں گے غیر سیاسی طور پر وظیفے حق دار تک پہنچائیں ، احساس پروگرام کے اب سے ایس ایم ایس8171 سے آئیں گے۔

یاد رہے معاون خصوصی نے کہا تھا کہ وزیراعظم کی ہدایت ہے احساس پروگرام شفاف ہوناچاہیے، اساتذہ گھر پر آکرمفت سروے کریں گے،ایک پیسہ نہیں لیا جائے گا ، سروے ڈیجیٹل ہوگا، کوئی بھی فارم نہیں۔

انھوں نے عوام کو خبردار کیا کہ احساس سروے سے متعلق کوئی بھی میسج نہیں کیا جائے گا، سروےسےمتعلق فیس بک،واٹس ایپ پرکوئی میسج آئے تو وہ جعلی ہے، سروے سے کوئی بھی فارم ملے تو وہ جعلی ہے، کوائف نہ بھریں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں