The news is by your side.

Advertisement

مارس مشن 2020: زندگی کی تلاش میں جانے والا روبوٹ ٹیسٹنگ کے لیے تیار

یورپی خلائی ایجنسی نے مشن مارس 2020 کے لیے ڈیزائن کردہ  روور کو حقیقت کے قالب میں ڈھالتے  ہوئے اس  کی تصاویر آشکار کردیں،  لیکن درحقیقت میں یہ روور مریخ کی جانب نہیں بھیجا جائے گا۔

ای سی اے ( یورپی خلائی ایجنسی )کا کہنا ہے کہ یہ روور اسٹرکچرل تھرمل ماڈل کے تین روورز کی سیریز کا حصہ ہےجنہیں سرخ سیارے پر زندگی کی تلاش کے لیے جانے کے لیے تیار کرنا ہے تاہم ان تینوں میں سے کوئی بھی خود مریخ پر نہیں جایا جائےگا بلکہ تجربات کے نتیجے میں سامنے آنے والی خامیاں دور کرکے نیا روور تیار کیا جائے گا۔

 تیسرا روبوٹ جو کہ بالکل حقیقی کے مشابہہ ہوگا اسے بھی خلا میں نہیں بھیجا جائے گا بلکہ وہ یہی زمین پر رہے گا اور مریخ کی جانب جانے والے روور میں اگر سافٹ وئیر کے حوالے سے کوئی خرابی پیش آئی اور ماہرین کو اس میں تبدیلی کرنا پڑی تو وہ اس تبدیلی کو زمین پر موجود مشین پر آزمائیں گے اور اس کے نتائج کی روشنی میں خلا میں موجود روور کے سافٹ ویئر میں تبدیلی لائی جائے گی۔

یاد رہے کہ یہ منزل کئی سال کے انتظار اور کئی تبدیلیوں کے بعد حاصل ہوئی ہے۔ ایس ٹی ایم کو  برطانیہ کی ایئربس فیکٹری میں تیار کیا گیا ہے اور اب اسے سخت ترین ماحولیاتی ٹیسٹنگ کے مراحل سے گزرنے کے لیے  تولوز بھیجا جارہا ہے۔

ماہرین کا کہنا ہے کہ ہم اسے تمام سخت ترین حالات سے گزاریں گے تاکہ یہ طے ہوسکے یہ راکٹ لانچ  کے وقت اور وہاں مریخ پر لینڈنگ اور اسکے بعد پیش آنے والے تمام مشکل حالات سے گزر سکے گا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات  کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں