The news is by your side.

Advertisement

مریم نواز نے احتساب عدالت کے حکم نامے کو ہائیکورٹ میں چیلنج کر دیا

اسلام آباد : نااہل وزیر اعظم نواز شریف کی صاحبزادی مریم نواز نے احتساب عدالت کے حکم نامے کو ہائیکورٹ میں چیلنج کر دیا ، جس میں کہا گیا ہے کہ ہائیکورٹ 2فروری کے فیصلے میں ترمیم کا حکم دے۔

تفصیلات کے مطابق نااہل وزیر اعظم نواز شریف کی صاحبزادی مریم نواز نے احتساب عدالت کے حکم نامے کو اسلام آباد ہائیکورٹ میں چیلنج کر دیا، احتساب عدالت کے 2فروری کے حکم نامے کیخلاف درخواست دائر کی گئی ہے، مریم نواز نے وکیل امجد پرویز کے ذریعے درخواست دائر کی۔

رجسٹرار ہائیکورٹ نےمریم نوازکی جانب سے درخواست وصول کرلی۔

درخواست میں مؤقف اختیار کیا گیا ہے کہ احتساب عدالت نے2فروری کوویڈیولنک پرلندن سےبیان ریکارڈکرانے کاحکم دیا تھا، احتساب عدالت کے فیصلے کو ہائی کورٹ کالعدم قراردے اور 2فروری کے فیصلے میں ترمیم کا حکم بھی دے۔

مریم نوازکی درخواست میں احتساب عدالت ،چیئرمین نیب،وفاق کو فریق بنایا گیا ہے۔


مزید پڑھیں : ایون فیلڈریفرنس، غیرملکی گواہوں کے بیانات ویڈیولنک پر ریکارڈ کرنے کی درخواست منظور


یاد رہے کہ شریف خاندان کیخلاف ایون فیلڈریفرنس پر احتساب عدالت نے غیرملکی گواہوں کے بیانات ویڈیولنک پر ریکارڈ کرنے کی درخواست منظور کرلی تھی اور کہا تھا کہ گواہ پاکستانی ہائی کمیشن میں بیٹھ کربیان ریکارڈکرائیں گے۔

خیال رہے کہ نیب کی جانب سے بیرون ملک 2گواہان رابرٹ ریڈلی اور اختر راجہ کے ویڈیولنک کے ذریعے بیانات ریکارڈکرانےکی درخواست دی گئی تھی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں