The news is by your side.

Advertisement

پاکستان کی ہر بیماری کا علاج ’ووٹ کو عزت دو‘ میں ہے، مریم نواز

لاہور: مسلم لیگ ن کی رہنما مریم نواز کا کہنا ہے کہ ملکی ہر بیماری کا علاج ’ووٹ کو عزت دو‘ میں ہے، ووٹ کی عزت اور حرمت پامال ہوئی ہے اس کے گواہ پارٹی کے ٹکٹ ہولڈرز ہیں۔

اے آر وائی نیوز کی رپورٹ کے مطابق مسلم لیگ ن کی رہنما مریم نواز نے پارٹی مشاورتی اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ نواز شریف نے کہا بیٹی بیگ تیار کرلو سینہ تان کے گرفتاری دینا، نواز شریف کا مقدمہ گلی گلی، محلے تک پہنچ گیا ہے، ان کی آواز گلی محلوں تک پہنچانے میں میڈیا کا کردار ہے۔

انہوں نے کہا کہ جب آپ ڈھول بجائیں گے تو بشیر میمن کی گواہی کی آواز آئے گی، جب آپ ڈھول بجائیں گے تو شوکت عزیز صدیقی کی گواہی کی آواز آئے گی، پیزے کی آوازیں آئیں گی۔

مزید پڑھیں: مولانا فضل الرحمان اور مریم نواز کے حکومت پر کڑی تنقید

مریم نواز نے کہا کہ کارکنوں کو یقین دلانا چاہتی ہوں کہ انہیں اکیلے نہیں چھوڑا، قربانی کے وقت کنٹینر میں لوگ چھپ جاتے ہیں کارکن آگے کردیتے ہیں، قربانی دینے کے وقت مریم نواز کو پہلی صف میں کھڑے دیکھیں گے۔

مسلم لیگ ن کی رہنما نے کہا کہ جب بھی نواز شریف پر امتحان کا وقت آیا اللہ نے فتح دلوائی، ہماری تحریک کامیاب ہوگی، آئین اور قانون کا سر نہیں جھکنے دیں گے۔

مریم نواز نے کہا کہ کارکنان وعدہ کریں پی ڈی ایم تحریک میں شانہ بشانہ شریک ہوں گے، عوام اور نواز شریف نے پی ڈی ایم سے امیدیں وابستہ رکھیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں